שיחת משתמש:חייל של המלך: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 211: שורה 211:
{{שבירה}}אין עיתותי בידי לכתוב כעת, אמשיך בל"נ מאוחר יותר , אך כעת אגיב בקצרה: {{ציטוטון|שזה יגרום להיפך הענין שבת אחים גם יחד שאם הוא ייצא יהיה חלק שגם יצא ובמילא יגרם היפך השבת אחים כו'}} - אולי המילה בלאגן לא היא המתאימה - אבל בהחלט בשביל לשמור על האוירה המכובדת והנעימה וכו' - הרבי לא עצר את השירה. [ובנוגע לנ"ב-נ"ד: ממ"נ, אם לפני כ"ז אדר, הרבי נמנע מלעצור את העידוד בעת השירה - כ"ש לאחר כ"ז אדר, לאחר המאורע המצער.] שום התעקשות להכניס את המילה שיתוק - מה לעשות שזו המילה היחידה שראיתי לנכון לכתוב בנושא. [[משתמש:מנחם ספרא|מנחם ספרא]] - [[שיחת משתמש:מנחם ספרא|שיחה]], 21:47, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ב 21:47, 18 ביוני 2022 (UTC)
{{שבירה}}אין עיתותי בידי לכתוב כעת, אמשיך בל"נ מאוחר יותר , אך כעת אגיב בקצרה: {{ציטוטון|שזה יגרום להיפך הענין שבת אחים גם יחד שאם הוא ייצא יהיה חלק שגם יצא ובמילא יגרם היפך השבת אחים כו'}} - אולי המילה בלאגן לא היא המתאימה - אבל בהחלט בשביל לשמור על האוירה המכובדת והנעימה וכו' - הרבי לא עצר את השירה. [ובנוגע לנ"ב-נ"ד: ממ"נ, אם לפני כ"ז אדר, הרבי נמנע מלעצור את העידוד בעת השירה - כ"ש לאחר כ"ז אדר, לאחר המאורע המצער.] שום התעקשות להכניס את המילה שיתוק - מה לעשות שזו המילה היחידה שראיתי לנכון לכתוב בנושא. [[משתמש:מנחם ספרא|מנחם ספרא]] - [[שיחת משתמש:מנחם ספרא|שיחה]], 21:47, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ב 21:47, 18 ביוני 2022 (UTC)
:"שבת אחים גם יחד" זה לא אווירה נעימה ומכובדת... עיקר ההטעייה היא כאילו בשיחה הזו הרבי אמר שיעודד ניגון כדי לא ליצור בלאגן ולא היא. הרבי אמר שבגלל זה הוא לא יוצא מההתוועדות ולא שבגלל זה מעודד (הרבי אז באמת לא עודד - עצר את העידוד). ועל כן זה שאתה לוקח את זה להסביר את נ"ג-נ"ד זה חסר יסוד שהרי שם השאלה היא לא למה נכח כששרו אלא למה עודד והגביר את השירה הפומבית הזו וגרם לה להמשיך, להתפשט ולהתפרסם. וק"ל החילוק. השיקול שם לפני אז אחרי כ"ש הוא סברא שלך. יכולה להיות סברות הפוכות (ויש כאלו - אם תרצה תקבל פירוט כעיתותיך יהיו בידיך) אך מה שבטוח שהעובדות הפוכות מהסברה שלך. לפני כ"ז אדר בהתייחסויותיו הרבי השאיר מקום לספק משא"כ משמח"ת נ"ג כמעט שלא הותיר שום מקום לספק--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 21:55, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ב 21:55, 18 ביוני 2022 (UTC)
:"שבת אחים גם יחד" זה לא אווירה נעימה ומכובדת... עיקר ההטעייה היא כאילו בשיחה הזו הרבי אמר שיעודד ניגון כדי לא ליצור בלאגן ולא היא. הרבי אמר שבגלל זה הוא לא יוצא מההתוועדות ולא שבגלל זה מעודד (הרבי אז באמת לא עודד - עצר את העידוד). ועל כן זה שאתה לוקח את זה להסביר את נ"ג-נ"ד זה חסר יסוד שהרי שם השאלה היא לא למה נכח כששרו אלא למה עודד והגביר את השירה הפומבית הזו וגרם לה להמשיך, להתפשט ולהתפרסם. וק"ל החילוק. השיקול שם לפני אז אחרי כ"ש הוא סברא שלך. יכולה להיות סברות הפוכות (ויש כאלו - אם תרצה תקבל פירוט כעיתותיך יהיו בידיך) אך מה שבטוח שהעובדות הפוכות מהסברה שלך. לפני כ"ז אדר בהתייחסויותיו הרבי השאיר מקום לספק משא"כ משמח"ת נ"ג כמעט שלא הותיר שום מקום לספק--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 21:55, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ב 21:55, 18 ביוני 2022 (UTC)
::לא אתערב כלל בגוף הדיון, רק אמחה על הדיס אינפורמציה על "החלק המסוים במפה החב"דית שעבר מסע". למיטב ידיעתי אין בורות בחלק אחד יותר ממשנהו, וכמדו' שאתר זה יוכיח.. לא כולם בקיאים גדולים ובד"כ כל אחד בור בחלקים שלא נוחים לו (ואם כבר הייתה בורות אצל רמ"ס ה"ז ככה"נ דווקא משום שלא היה שום "מסע" ושום דיבור בישיבתו על זה, בשונה כנראה מישיבתך). ועוד והוא העיקר: שדי כבר לבכות... [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 11:08, כ' בסיוון, ה'תשפ"ב 11:08, 19 ביוני 2022 (UTC)
167

עריכות