שיחה:המאור (בטאון): הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 6: שורה 6:
:::::הרב [[משתמש:להתראות|להתראות]], כמדומה ברור שאילולי הקשר האישי היית מסכים שזה כיכוב רציני להכניס איזה עלון מקומי ארץ ישראלי שלע"ע הוציא גליון אחד [וזה מבלי להיכנס אם הוא לא בסה"כ עוד חלק בתככים הפוליטיים הבלתי נגמרים בעסקנים דב"ש אליהם כולנו נחשפים חדשים לבקרים וד"ל] ולחברו בערך עם המאור של הרב אמסעל ז"ל שהוציא לאור גליון חשוב ביותר, בכמות ובאיכות, ובהקשר החב"די: גליון שהוגהו עבורו שיחות ברופן מיוחד עבורו (!) [ויצויין שהרבי אף התמקח על מיקום השיחות בגליון - ראה ספר המזכיר]  וכו' וכו' ובאמת שהפתעת בטענתך--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 13:00, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 13:00, 17 במרץ 2022 (UTC)
:::::הרב [[משתמש:להתראות|להתראות]], כמדומה ברור שאילולי הקשר האישי היית מסכים שזה כיכוב רציני להכניס איזה עלון מקומי ארץ ישראלי שלע"ע הוציא גליון אחד [וזה מבלי להיכנס אם הוא לא בסה"כ עוד חלק בתככים הפוליטיים הבלתי נגמרים בעסקנים דב"ש אליהם כולנו נחשפים חדשים לבקרים וד"ל] ולחברו בערך עם המאור של הרב אמסעל ז"ל שהוציא לאור גליון חשוב ביותר, בכמות ובאיכות, ובהקשר החב"די: גליון שהוגהו עבורו שיחות ברופן מיוחד עבורו (!) [ויצויין שהרבי אף התמקח על מיקום השיחות בגליון - ראה ספר המזכיר]  וכו' וכו' ובאמת שהפתעת בטענתך--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 13:00, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 13:00, 17 במרץ 2022 (UTC)
::::::פורים שמח... ויחי המלך המשיח... מסתבר שהיכרותך עם הבטאון גדולה עד כדי כך שמידת ידיעותיך על הקשר האישי משתווה למידת ידיעותיך על תדירות ההוצאה לאור, כמה גליונות יצאו, וכו'. גם הטענה הדמגוגית על סיבת ההוצאה לאור אינה במקומה, ולא עונה על הטענה שלי דלעיל, אבל מילא, כאמור - אינני רואה בפיסקה זו שום חשיבות מיוחדת, הבעתי את דעתי ואתם מוזמנים למחוק כהבנתכם הרחבה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 05:18, ט"ו באדר ב', ה'תשפ"ב 05:18, 18 במרץ 2022 (UTC)
::::::פורים שמח... ויחי המלך המשיח... מסתבר שהיכרותך עם הבטאון גדולה עד כדי כך שמידת ידיעותיך על הקשר האישי משתווה למידת ידיעותיך על תדירות ההוצאה לאור, כמה גליונות יצאו, וכו'. גם הטענה הדמגוגית על סיבת ההוצאה לאור אינה במקומה, ולא עונה על הטענה שלי דלעיל, אבל מילא, כאמור - אינני רואה בפיסקה זו שום חשיבות מיוחדת, הבעתי את דעתי ואתם מוזמנים למחוק כהבנתכם הרחבה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 05:18, ט"ו באדר ב', ה'תשפ"ב 05:18, 18 במרץ 2022 (UTC)
:::::::פורים שמח גם לך הרב [[משתמש:להתראות|להתראות]] [ולהעיר מהשקו"ט שהתחדשה לאחרונה בקשר לב"ש בענין האם גם היום חוגגים אצלכם פורים] לא אני זה ש"חידשתי" שאתה מוציא לאור, את זה כתב ידידך הוותיק [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] וכנראה שהוא אכן טעה כפי שכתבת לו. אני בסה"כ כתבתי (גם על סמך דבריו) שיש לך לזה "קשר אישי" [שיכול להתפרש גם כקהילתי ומקומי וכו'] ולא מובן ההתגוללות. בקשר לכמות הגליונות שיצאו לאור אני ממש לא רואה פאדיחה בזה שטעיתי בכותבי שיצא לאור גליון אחד ו[וזה, אגב, חלק מהסיבה שאני חושב שממש מוזר לדחוף אותו כאן בערך כי זה באמת גיליון לא ממש מוכר, בעל תפוצה רחבה וחשוב (לפחות לע"ע) - בטח ובטח ביחס להמאור המקורי]ו שפספסתי שבינתיים יצא עוד אחד... יחי ההבדל העצום. דווקא בד"כ אני רואה ששיקול דעתך רציני ולכן כאן לא הבנתי את הקטע וכתבתי שאולי הקשר האישי גרם (אם תרצה: הקשר הקהילתי). בתוך סוגריים מרובעות ציינתי שצ"ע אם גם גליון זה הוא חלק מהפוליטיקה דהעסוקנה שלא פוסקת שם (שהיא דבר ידוע ומפורסם, וחשוב להתריע על דבר חמור זה (וכלשון הרבי: "[אילו היו כל עסקני חב"ד שיחיו מאוחדים] הי' משיח בא '''מכבר''' ולכן היצה"ר '''משתולל''' באופן ובפיתויים היפך השכל '''לגמרי''' ולעת עתה הצליח רחמנא ליצלן במלחמת אחים וכו' וה' ירחם") שזה כלל לא נכתב כטענה אלא כציון אגבי ולא מובן הפסק שלך שזו "טענה דמגוגית" כשזו בכלל לא הייתה טענה... המשך לתרום לחב"דפדיה כפי שאתה עושה שנים רבות ואין צורך להתרגז על הערה של משתמש שקוטנך עבה ממותניו.לחיים ולברכה, אפריילאכן פורים--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 13:40, ט"ו באדר ב', ה'תשפ"ב 13:40, 18 במרץ 2022 (UTC)
:::::::פורים שמח גם לך הרב [[משתמש:להתראות|להתראות]] [ולהעיר מהשקו"ט שהתחדשה לאחרונה בקשר לב"ש בענין האם גם היום חוגגים אצלכם פורים] לא אני זה ש"חידשתי" שאתה מוציא לאור, את זה כתב ידידך הוותיק [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] וכנראה שהוא אכן טעה כפי שכתבת לו. אני בסה"כ כתבתי (גם על סמך דבריו) שיש לך לזה "קשר אישי" (שיכול להתפרש גם כקהילתי ומקומי וכו') ולא מובן ההתגוללות. בקשר לכמות הגליונות שיצאו לאור אני ממש לא רואה פאדיחה בזה שטעיתי בכותבי שיצא לאור רק גליון אחד (וזה קשור לסיבה שאני חושב שממש מוזר לדחוף אותו כאן בערך: כי זה באמת גיליון לא ממש מוכר, בעל תפוצה רחבה וחשוב (לפחות לע"ע...) - בטח ובטח ביחס להמאור המקורי) ופספסתי שבינתיים יצא עוד אחד... יחי ההבדל העצום... דווקא בד"כ אני רואה ששיקול דעתך רציני ולכן כאן לא הבנתי את הקטע וכתבתי שאולי הקשר האישי גרם (אם תרצה: הקשר הקהילתי). בתוך סוגריים מרובעות ציינתי שצ"ע אם גם גליון זה הוא חלק מהפוליטיקה דהעסוקנה שלא פוסקת שם (שהיא דבר ידוע ומפורסם, וחשוב להתריע על דבר חמור זה (וכלשון הרבי: "[אילו היו כל עסקני חב"ד שיחיו מאוחדים] הי' משיח בא '''מכבר''' ולכן היצה"ר '''משתולל''' באופן ובפיתויים היפך השכל '''לגמרי''' ולעת עתה הצליח רחמנא ליצלן במלחמת אחים וכו' וה' ירחם") שזה כלל לא נכתב כטענה אלא כציון אגבי ולא מובן הפסק שלך שזו "טענה דמגוגית" כשזו בכלל לא הייתה טענה... המשך לתרום לחב"דפדיה כפי שאתה עושה בהצלחה ובכשרון שנים רבות ואין צורך להתרגז על הערה של משתמש שקוטנך עבה ממותניו. לחיים ולברכה, אפריילאכן פורים--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 13:40, ט"ו באדר ב', ה'תשפ"ב 13:40, 18 במרץ 2022 (UTC)
3,771

עריכות