39,916
עריכות
שורה 430: | שורה 430: | ||
זו היא הבחינה של פורים, כפסק הרמ"א - חייב איניש לבסומי בפוריא עד דלא ידע היינו עד שיישן, בפורים היא עבודה של ביטול גמור לרבונו של עולם, למעלה מטעם ודעת. --[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת שלום]] 17:25, 1 במרץ 2010 (UTC) | זו היא הבחינה של פורים, כפסק הרמ"א - חייב איניש לבסומי בפוריא עד דלא ידע היינו עד שיישן, בפורים היא עבודה של ביטול גמור לרבונו של עולם, למעלה מטעם ודעת. --[[משתמש:שלום|ראשית ואחרית שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת שלום]] 17:25, 1 במרץ 2010 (UTC) | ||
:יפה ר' שלם - ולכן כל החגים עתידים להיבטל לבד מ[[פורים]]. כיוון שפורים עניינו ביטול - למעלה מטעם ודעת. וכמו ב[[גאולה]] האמיתית והשלימה שהיא למעלה מטעם ודעת - הרי שעניין כל החגים יבטל (אמנם נמשיך לקיים אותם אבל) הציווי וכו' - יבטל. כיוון שעניינם הוא [[טעם ודעת]]. משא"כ פורים, כמו שביארת. [[לחיים]] [[לחיים]]. '''[[קובץ:Mashiach.jpg|20px|קישור=יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]] --בהצלחה, [[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|שוחחו עימי!]]''' | :יפה ר' שלם - ולכן כל החגים עתידים להיבטל לבד מ[[פורים]]. כיוון שפורים עניינו ביטול - למעלה מטעם ודעת. וכמו ב[[גאולה]] האמיתית והשלימה שהיא למעלה מטעם ודעת - הרי שעניין כל החגים יבטל (אמנם נמשיך לקיים אותם אבל) הציווי וכו' - יבטל. כיוון שעניינם הוא [[טעם ודעת]]. משא"כ פורים, כמו שביארת. [[לחיים]] [[לחיים]]. '''[[קובץ:Mashiach.jpg|20px|קישור=יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]] --בהצלחה, [[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|שוחחו עימי!]]''' | ||
::מנין לך ההמשך היפה, זה חידוש שלך? | |||
{{הערות שוליים}} | {{הערות שוליים}} |
עריכות