דוד אליעזרי: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 183 בתים ,  10 בפברואר 2021
אין תקציר עריכה
שורה 11: שורה 11:
בשנת [[תשמ"א]] עבר לפעול בשליחות הרבי בקליפורניה בעקבות בקשתם של יהודי המקום, ובשנת [[תשמ"ח]] עבר למרכז הקהילה ליורבה-לינדה, שם הקים את [[בית הכנסת]] 'בית מאיר כהן', מרכז חינוכי ו[[מקווה טהרה]].
בשנת [[תשמ"א]] עבר לפעול בשליחות הרבי בקליפורניה בעקבות בקשתם של יהודי המקום, ובשנת [[תשמ"ח]] עבר למרכז הקהילה ליורבה-לינדה, שם הקים את [[בית הכנסת]] 'בית מאיר כהן', מרכז חינוכי ו[[מקווה טהרה]].


ב[[חודש אייר]] [[תשנ"ב]] שאל באמצעות המזכירות את הרבי האם הפעילות בנושא משיח צריכה להיות כחלק משאר הפעולות של בית חב"ד, או שזהו עיקר הדגש של כל הפעולות, והרבי השיב לשלילה על החצי הראשון של השאלה, ועל החצי השני הניד בראשו פעמיים לחיוב. כמו כן שאל האם פרסום זהות המשיח צריך להיות מחוץ לחב"ד, שהוא עניין פנימי בתוככי חב"ד, והרבי השיב לשלילה על החלק הראשון ולחיוב על החלק השני{{הערה|'[[דברי משיח]]', תשנ"ב, חלק ג', יומן בית חיינו - אייר}}.
ב[[חודש אייר]] [[תשנ"ב]] שאל את הרבי באמצעות המזכירות האם הפעילות בנושא משיח צריכה להיות (רק) כחלק חשוב מעבודת השליחות, או שעיקר הדגש צריך להיעשות בכיוון זה והרבי השיב לחיוב כאפשרות השנייה. כמו כן כתב שיש כמה דיעות בין השלוחים כיצד לפעול בענין המשיח: האם לעשות את עיקר התעמולה אודות האמונה במשיח כמבואר ב[[רמב"ם]] ועוד, או לעשות תעמולה שיש מישהו שהוא המשיח בדורנו שעל ידי זה יביא הדבר את הציבור לחיזוק האמונה במשיח והרבי אישר את האפשרות הראשונה ושלל את השנייה{{הערה| נוסח מכתבו, '[[דברי משיח]]', תשנ"ב, חלק ג', יומן בית חיינו - אייר}}.


עם הקמתו של מכון רוהר ללימודי יהדות, הצטרף לצוות ההיגוי של המכון, ומשמש כחוקר וכותב עבור תכניות הלמידה שלו.
עם הקמתו של מכון רוהר ללימודי יהדות, הצטרף לצוות ההיגוי של המכון, ומשמש כחוקר וכותב עבור תכניות הלמידה שלו.
3,771

עריכות