אגרת התשובה - פרק ה': הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "([.]){{ש}}([^א-ת])" ב־"$1 $2"
מ (החלפת טקסט – "([.]){{ש}}([^א-ת])" ב־"$1 $2")
שורה 9: שורה 9:


==סיכום הפרק==
==סיכום הפרק==
מכיוון שאפילו חיצוניות הנשמה{{הערה|בחינתה החיצונית, המלובשת בגוף, וראה בערך [[נשמות ישראל]] בפסקה שתי בחינות שבנשמה.}} באה '''מפנימיות''' האלוקות על ידי 'נפיחה'{{הערה|האדם לא מתעייף מדיבור, מה שאין כן בנפיחה, ומוסבר הטעם: שבנפיחה יוצאת פנימיותו.}}), יכולים העוונות לחצוץ בין פנימיות הנשמה לגוף (כמשל מחיצה החוצצת בפני הנפיחה), ופוגמים בחיצוניותה (כפסיקת חוט מחבל השזור מתרי"ג נימין).{{ש}}{{ש}}
מכיוון שאפילו חיצוניות הנשמה{{הערה|בחינתה החיצונית, המלובשת בגוף, וראה בערך [[נשמות ישראל]] בפסקה שתי בחינות שבנשמה.}} באה '''מפנימיות''' האלוקות על ידי 'נפיחה'{{הערה|האדם לא מתעייף מדיבור, מה שאין כן בנפיחה, ומוסבר הטעם: שבנפיחה יוצאת פנימיותו.}}), יכולים העוונות לחצוץ בין פנימיות הנשמה לגוף (כמשל מחיצה החוצצת בפני הנפיחה), ופוגמים בחיצוניותה (כפסיקת חוט מחבל השזור מתרי"ג נימין).
 
{{ש}}
נמצא, שהכרת ומיתה בידי שמיים אינם עונש, אלא '''תוצאה''' של העוונות.
נמצא, שהכרת ומיתה בידי שמיים אינם עונש, אלא '''תוצאה''' של העוונות.