סיפורי צדיקים - מחניים: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
שורה 10: שורה 10:
עם השנים הספרים נעשו נכסי צאן ברזל של חינוך יהודי מלא ביראת שמים, אהבת תורה ומידות טובות. ועל אף הסגנון המעט המיושן אינו עומד לכאורה בסטנדרטים של היום, ושוק ספרי הילדים החרדי, עם השנים רווי וגדוש עד להתפקע באלפי ספרים שקצב הוצאתם רק הולך ומואץ משנה לשנה. נשארו מקום של ספרי מחניים במקום,
עם השנים הספרים נעשו נכסי צאן ברזל של חינוך יהודי מלא ביראת שמים, אהבת תורה ומידות טובות. ועל אף הסגנון המעט המיושן אינו עומד לכאורה בסטנדרטים של היום, ושוק ספרי הילדים החרדי, עם השנים רווי וגדוש עד להתפקע באלפי ספרים שקצב הוצאתם רק הולך ומואץ משנה לשנה. נשארו מקום של ספרי מחניים במקום,


הספרים חדרו לכל חלקי הציבור אף הלא דתי, ויש אומרים שיש לה חלק בבוטלת להחלשת המחלוקת בין הליטאים והחסידים. וקירוב יהודים רבים לתורה ולמצוות
הספרים חדרו לכל חלקי הציבור אף הלא דתי, ויש אומרים שיש לה חלק בבוטלת להחלשת המחלוקת בין הליטאים והחסידים. וקירוב יהודים רבים לתורה ולמצוות.
 
הסדרה יצאה לאור בתחילה תחת מוסדות חב"ד קריית גת, ואף שנים אחרי צויין הכותבת שלהם בגב הספרים.


הצייר שצייר את רוב סיפורי מחניים היה [[הנריק הכטקופף]].
הצייר שצייר את רוב סיפורי מחניים היה [[הנריק הכטקופף]].
6,031

עריכות