ניגון כאיל תערוג (אדמו"ר הזקן): הבדלים בין גרסאות בדף

הוספתי שאלה אך יש רבים וטובים ממני שיכתבו את הביאור בצורה מתומצתת חושבני שהביאור בין תחילת מילות השיר לסופן הוא מהותו של הניגון
מ (החלפת טקסט – "[[תמונה:" ב־"[[קובץ:")
(הוספתי שאלה אך יש רבים וטובים ממני שיכתבו את הביאור בצורה מתומצתת חושבני שהביאור בין תחילת מילות השיר לסופן הוא מהותו של הניגון)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 10: שורה 10:


אותו זקן היה עיור בנערותו ואביו הביאו ל[[אדמו"ר הזקן]] שירפאהו. פתח [[אדמו"ר הזקן]] את [[ספר הזוהר]] וציווה לילד לקרוא מתוכו. בתחילה ראה הילד רק אותיות מטושטשות ואז גער בו [[אדמו"ר הזקן]] "קרא בקול רם!" ונפקחו עיניו והתחיל לקרוא כאחד האדם. אביו השאיר את ילדו ב[[ליאזנא]] אצל [[אדמו"ר הזקן]] ולהיות הילד בעל כשרון בשירה וזמרה הוספח הילד לקבוצת המנגנים של אדמו"ר הזקן.
אותו זקן היה עיור בנערותו ואביו הביאו ל[[אדמו"ר הזקן]] שירפאהו. פתח [[אדמו"ר הזקן]] את [[ספר הזוהר]] וציווה לילד לקרוא מתוכו. בתחילה ראה הילד רק אותיות מטושטשות ואז גער בו [[אדמו"ר הזקן]] "קרא בקול רם!" ונפקחו עיניו והתחיל לקרוא כאחד האדם. אביו השאיר את ילדו ב[[ליאזנא]] אצל [[אדמו"ר הזקן]] ולהיות הילד בעל כשרון בשירה וזמרה הוספח הילד לקבוצת המנגנים של אדמו"ר הזקן.
'''הקשר בין תחילת מילות השיר לסופן'''


==מילות הניגון ומשמעותם==
==מילות הניגון ומשמעותם==
משתמש אלמוני