דמי מעמד: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 2 בתים ,  6 בספטמבר 2020
מ
החלפת טקסט – "בודאי" ב־"בוודאי"
מ (החלפת טקסט – " קרית" ב־" קריית")
מ (החלפת טקסט – "בודאי" ב־"בוודאי")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 44: שורה 44:
{{ציטוטון|העושים בענין המעמד בזריזות?}}{{הערה|1=[[אגרות קודש]] הרבי חלק כ"א עמ' ס"ו.}}.
{{ציטוטון|העושים בענין המעמד בזריזות?}}{{הערה|1=[[אגרות קודש]] הרבי חלק כ"א עמ' ס"ו.}}.


{{ציטוטון|בודאי עושה ופועל במסעיו גם בענין נפנה, אשר מלבד שזהו משליחותו, הנה נודע ונראה גם במוחש, שכל דבר שיש לו אחיזה בגשמיות ג"כ, הרי הוא בר קיימא. וידוע שזהו גם כן מהטעמים שהנביאים היו לפעמים מקדימים לנבואתם איזה פעולה גשמית, וכמש"נ בכמה מקומות בנביאים אחרונים}}{{הערה|1=[[ליקוטי שיחות]] חלק י"ט עמ' 476.}}.
{{ציטוטון|בוודאי עושה ופועל במסעיו גם בענין נפנה, אשר מלבד שזהו משליחותו, הנה נודע ונראה גם במוחש, שכל דבר שיש לו אחיזה בגשמיות ג"כ, הרי הוא בר קיימא. וידוע שזהו גם כן מהטעמים שהנביאים היו לפעמים מקדימים לנבואתם איזה פעולה גשמית, וכמש"נ בכמה מקומות בנביאים אחרונים}}{{הערה|1=[[ליקוטי שיחות]] חלק י"ט עמ' 476.}}.


{{ציטוטון|.. ויעויין בסוף המאמר שבקונט' הנ"ל* על דבר גודל המעשה על [[צדקה]] בכלל, וכבר כתבתי לא', שכמה עלוב הסדר שאפילו המעשה על נפנה, שהיא המעולה שבמעולה כידוע, עדיין דורש זירוז}}{{הערה|1=[[ליקוטי שיחות]] חלק י"ט עמ' 475.}}.
{{ציטוטון|.. ויעויין בסוף המאמר שבקונט' הנ"ל* על דבר גודל המעשה על [[צדקה]] בכלל, וכבר כתבתי לא', שכמה עלוב הסדר שאפילו המעשה על נפנה, שהיא המעולה שבמעולה כידוע, עדיין דורש זירוז}}{{הערה|1=[[ליקוטי שיחות]] חלק י"ט עמ' 475.}}.