27,062
עריכות
אין תקציר עריכה |
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ") |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
{| style="width: 98%; background-color: transparent; margin: auto; padding: 0; text-align: {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | ימין | right | {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | שמאל | left | center }}| center }};" cellpadding="0" cellspacing="0" | {| style="width: 98%; background-color: transparent; margin: auto; padding: 0; text-align: {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | ימין | right | {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | שמאל | left | center }}| center }};" cellpadding="0" cellspacing="0" | ||
{{#תנאי: {{{תמונה|}}}}} | {{#תנאי: {{{תמונה|}}}}} | ||
לאחר ש[[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים כ'-כ"ב|בפרקים הקודמים]] הוסברו מהותן של מצוות אחדות השם | לאחר ש[[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים כ'-כ"ב|בפרקים הקודמים]] הוסברו מהותן של מצוות אחדות השם ועבודה זרה, חוזר הרבי לבאר (מה שאמר בתחילת [[תניא - פרק כ'|פרק כ']]) כיצד כל התורה והמצוות הם "פרטים" של שתי המצוות הראשונות "אנוכי" ו"לא יהיה לך": | ||
{{ש}}{{ש}} | {{ש}}{{ש}} | ||
{{יישור טקסט| ימין| | {{יישור טקסט| ימין| |