ניגון ק"כ (הכנה למאמר): הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "”" ב־"""
(הוספתי תוכן)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מ (החלפת טקסט – "”" ב־""")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 1: שורה 1:
[[ניגון]] זה הוא אחד מניגוני חב"ד שלא התאפשר לברר בדיוק מהו מקורו ומיהו מחברו, אך מרגלא בפי [[חסידי חב"ד]] לשוררם ב[[התוועדות|התוועדויות]] חסידיות ובכל עת שירה. הקו האופייני של [[ניגונים]] אלו הוא; רגשיות השירה, דבקות ה[[נפש]] והתעוררות ה[[לב]] ל[[תשובה]] ועליה.
[[ניגון]] זה הוא אחד מניגוני חב"ד שלא התאפשר לברר בדיוק מהו מקורו ומיהו מחברו, אך מרגלא בפי [[חסידי חב"ד]] לשוררם ב[[התוועדות|התוועדויות]] חסידיות ובכל עת שירה. הקו האופייני של [[ניגונים]] אלו הוא; רגשיות השירה, דבקות ה[[נפש]] והתעוררות ה[[לב]] ל[[תשובה]] ועליה.


במחברת התווים של ר’ שלום חריטונוב שו”ב ניקולייב נרשם על תווים של ניגון הכנה למאמר הנ”ל: “הניגון הזה הביא אתו הר”ז זלאטאפאלסקי כשבא למדינת עסטרייך”.
במחברת התווים של ר’ שלום חריטונוב שו"ב ניקולייב נרשם על תווים של ניגון הכנה למאמר הנ"ל: “הניגון הזה הביא אתו הר"ז זלאטאפאלסקי כשבא למדינת עסטרייך".


סיומת הניגון זהה לסיומת הניגון לר' זלמן זלטופלסקי (ניגון ס"א בספר הניגונים), ניתן למצוא “תנועה” נוספת בה דומים שני הניגונים: פתיחת ניגון ההכנה למאמר (ארבע צלילים ראשונים) מופיע בניגון של ר’ זלמן בבבא השנייה.
סיומת הניגון זהה לסיומת הניגון לר' זלמן זלטופלסקי (ניגון ס"א בספר הניגונים), ניתן למצוא “תנועה" נוספת בה דומים שני הניגונים: פתיחת ניגון ההכנה למאמר (ארבע צלילים ראשונים) מופיע בניגון של ר’ זלמן בבבא השנייה.


מקובל בפי חסידים לנגן ניגון זה כהכנה ל[[מאמר]].
מקובל בפי חסידים לנגן ניגון זה כהכנה ל[[מאמר]].