שיחה:היכל הבעש"ט (גיליון): הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 22: שורה 22:
:::::::אני אמין מאד ובדקתי את זה בעצמי וזה ידוע לכל מי שמכיר קצת איך העסק עובד. המדיניות של חש"ב שהוא לא מכניס שום 'הנחה' שלא נכתבה בשעת מעשה נקודה. הבעיה היא שד"פ עושה מה שליבו חפץ (קצת כמו שי"ג עושה בד"מ...), אבל זה מדעתו הרחבה ולא קשור לזכרון שיש או אין ליואל.
:::::::אני אמין מאד ובדקתי את זה בעצמי וזה ידוע לכל מי שמכיר קצת איך העסק עובד. המדיניות של חש"ב שהוא לא מכניס שום 'הנחה' שלא נכתבה בשעת מעשה נקודה. הבעיה היא שד"פ עושה מה שליבו חפץ (קצת כמו שי"ג עושה בד"מ...), אבל זה מדעתו הרחבה ולא קשור לזכרון שיש או אין ליואל.
חלאס, זה לא המקום כלל של המריבות הללו, יש ערכים מיוחדים שבהם מקללים הצדדים זה את זה. (כל הקשר לכאן הגיע מחוסר הבנה פשוטה, מה הפשט מאמרים של יואל כהן).
חלאס, זה לא המקום כלל של המריבות הללו, יש ערכים מיוחדים שבהם מקללים הצדדים זה את זה. (כל הקשר לכאן הגיע מחוסר הבנה פשוטה, מה הפשט מאמרים של יואל כהן).
:לא אמרתי שהוא הכניס הנחה חדשה אלא שהוא פיתח הנחה ישנה ולא באופן של הרחבה אלא של זיכרון. אשמח שתגיד לי בפרטי (אולי ב{{משתמש:חלוקת קונטרסים/מייל|קצר2}}) במה י"ג עושה מה שליבו חפץ ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 17:11 • כ"ח בתמוז ה'תש"ף


== השינוי בהיכל ==
== השינוי בהיכל ==


כל מי שרואה את הבטאון רואה שהשתנה לחלוטין, ומטעמים שלי לא אכתוב השינויי והשאיר לאחרים למלאות החסר. וכן לא אחתום. ונא לא לחתום בשמי.
כל מי שרואה את הבטאון רואה שהשתנה לחלוטין, ומטעמים שלי לא אכתוב השינויי והשאיר לאחרים למלאות החסר. וכן לא אחתום. ונא לא לחתום בשמי.