שיחה:אברהם ישעיהו קרליץ: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
(←‏משוב: פסקה חדשה)
אין תקציר עריכה
שורה 30: שורה 30:
בנימין בראון לא מוסמך{{משוב}} [[מיוחד:תרומות/217.132.110.134|217.132.110.134]] 19:35, 12 באוקטובר 2017 (UTC)
בנימין בראון לא מוסמך{{משוב}} [[מיוחד:תרומות/217.132.110.134|217.132.110.134]] 19:35, 12 באוקטובר 2017 (UTC)
החזון איש ידע את התניא מהיכן שהתניא ידעה אותו כהמעשה שחא היה ולא נברא והומצא על ידי הרחש ברוק על הרבי רבי זושא או הבעשט והרבי בעצמו שלל את האגדה במכתב להרב זוין
החזון איש ידע את התניא מהיכן שהתניא ידעה אותו כהמעשה שחא היה ולא נברא והומצא על ידי הרחש ברוק על הרבי רבי זושא או הבעשט והרבי בעצמו שלל את האגדה במכתב להרב זוין
בנוגע הפסקא גבי היחסים בינו לר חיים נאה: קצת קשה לי כיצד אפשר לטייח פרשייה אפלה זו ולתת לה פרשנות והסבר כה תמים כאילו מחלוקתו על הגרח נאה נסעה מתום לב גרידא ומרצון לירד ולבוא לעומקה ואמתתה של תורה.. כפי שמשתמע מתוכן הכתוב בערך זה. והרי זה היפך האמת והיפך המציאות כפי שהיה בפועל וכידוע ליודעים.
ולבורים שמביננו שאינם בקיאים בפרטי הפרשה אבוא בכאן בקיצור ורק אגלה אוזניכם אשר מרבית (! - ללא גוזמא -) הטענות והקושיות שהערים החזון איש על שיטת הגרח נאה, הוא וגיסו הסטייפעלער (שאגב היה הכח המרכזי וממובילי המאבק הראשיים כנגד הגרח נאה, בשונה מגיסו החזון איש שהיה אדם צנוע ונחבא אל הכלים (יהיו שיאמרו: אדם נטול כריזמה ובטחון עצמי)) התבססו על עיוותים וסילופים מרושעים של דברי הגרח נאה והוצאת דבריו מהקשרם.. מי שלא מאמין מוזמן לעלעל בספרי התגובות שפרסם הגרח נאה לתרץ וליישב ולהכחיש את אשר טענו על אודותיו ועל אודות שיטתו. ולהיווכח בכך..
אגב ראוי גם להעיר על צורת התגובה של הגרח וחריפות הדברים - עובדה המגלה על כאבו וזעזועו מהעוול הנורא שגרמו לו שני גיסים אלו על לא עוול בכפו..
הגרח שנפטר בקיצור שנים לפי ערך יש המייחסים זאת לאותו הסבל שנגרם לו ללא הצדקה מאת שני אישים אלו..
עצם כתיבת ושיכתוב ההיסטוריה והמציאות בצורה כזו כפי שכתובנ בפנים הערך נותנת לגיטמציה לשיטת החזון איש אשר בהררי שקר יסודה וכל אמיתה וסיבתה לא היו כי אם לעמעם על האור הגדול שזרח אז מחיבוריו של הגרח. וא"ת מה הפריע לשמי יהודים אלו שראו כך לצאת במלחמת חורמה כנגד הגרח, ההסבר היחיד שישנו לכך הוא: ככל הנראה שני ליטוועקערס אלו לא יכלו לסבול עובדה זו שיהודי המשתייך לכת החסידים ולא עוד אלא שליובאוויטשער הוא מתלמידי תו"ת, מתפרסם בכל רחבי העולם החרדי ופסיקותיו ושיעוריו מתקבלים בכל תפוצות ישראל, לכך בערה בהם קנאתם ובחרו לצאת ןלהכפישו.. ואין כאן המקום להאריך בדבר המצער..
וד"ל.
משתמש אלמוני