שיחה:770 - מרכז חב"ד העולמי: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 126: שורה 126:
דומני שמיצינו את הדיון, ואסכם:{{ש}}'''צד א' (ממ"ד):''' גם לשיטת חב"דפדי' – שהרבי חי וקיים בגוף גשמי – ניתן לכתוב שגופו של הרבי נמצא באוהל – בתור מקום '''עראי''' ולא בית '''קבוע''' (השיטה שהייתה הסתלקות אינה נוגעת לענייננו, היות וחב"דפדי' לא אוחזת בשיטה זו);{{ש}}'''צד ב' (חלוקת קונטרסים):''' אחר שאדם (כלשונו) "'''הלך לעולמו'''" – קברו הוא מקומו ודירתו של האדם; לא ניתן יחס האם גם לשיטה שהרבי חי בגוף מוכרח שהרבי לא נמצא באוהל, ובמילא – מן הסתם מסכים עם השיטה הקודמת.{{ש}}'''מסקנה:''' יש לפנות בשם המשתתפים בדיון (ממ"ד ומחלק הקונטרסים) למנהלי חב"דפדי' ולבקשם להכניס לערך האוהל שגופו הגשמי של הרבי נמצא שם.{{ש}}בברכה, [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 13:25, ט"ו בחשוון, ה'תש"ף 13:25, 13 בנובמבר 2019 (UTC)
דומני שמיצינו את הדיון, ואסכם:{{ש}}'''צד א' (ממ"ד):''' גם לשיטת חב"דפדי' – שהרבי חי וקיים בגוף גשמי – ניתן לכתוב שגופו של הרבי נמצא באוהל – בתור מקום '''עראי''' ולא בית '''קבוע''' (השיטה שהייתה הסתלקות אינה נוגעת לענייננו, היות וחב"דפדי' לא אוחזת בשיטה זו);{{ש}}'''צד ב' (חלוקת קונטרסים):''' אחר שאדם (כלשונו) "'''הלך לעולמו'''" – קברו הוא מקומו ודירתו של האדם; לא ניתן יחס האם גם לשיטה שהרבי חי בגוף מוכרח שהרבי לא נמצא באוהל, ובמילא – מן הסתם מסכים עם השיטה הקודמת.{{ש}}'''מסקנה:''' יש לפנות בשם המשתתפים בדיון (ממ"ד ומחלק הקונטרסים) למנהלי חב"דפדי' ולבקשם להכניס לערך האוהל שגופו הגשמי של הרבי נמצא שם.{{ש}}בברכה, [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 13:25, ט"ו בחשוון, ה'תש"ף 13:25, 13 בנובמבר 2019 (UTC)
:גם לי נראה לי שכבר נגמר הדיון, ואסכם:{{ש}}{{א|חלוקת קונטרסים}}: קבר הינו הבית זמני (עד תחיית המתים) בדיוק כמו חלק מהגלויות שהיו בית זמני ובגלל שהרבי אומר שמקום 770 הוא מקום הגלות האחרונה עד הגאולה אין לומר שאח"כ יש עוד גלות בשם 'אוהל'.{{ש}}{{א|ממ"ד}}: אין לכם מה להסביר לי אני במילא לא יבין, כך חונכתי שקבר זה כמו ללכת לחנות ולא כמו אפילו בית זמני. אמנם אין לו תשובה אבל כך חונך ולכן מסתבר שמסכים עם דעת {{א|חלוקת קונטרסים}}.{{ש}}'''למסקנה:''' דעת חב"דפדיה הובנה אצל {{א|ממ"ד}} ובמילא  כדאי לכתוב בערך [[האוהל]] שגופו של הרבי '''לא''' נמצא שם ובמילא אין מה ללכת לשם בג' תמוז וכד'{{קריצה}} ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]]  20:06, 13 בנובמבר 2019 (UTC)
:גם לי נראה לי שכבר נגמר הדיון, ואסכם:{{ש}}{{א|חלוקת קונטרסים}}: קבר הינו הבית זמני (עד תחיית המתים) בדיוק כמו חלק מהגלויות שהיו בית זמני ובגלל שהרבי אומר שמקום 770 הוא מקום הגלות האחרונה עד הגאולה אין לומר שאח"כ יש עוד גלות בשם 'אוהל'.{{ש}}{{א|ממ"ד}}: אין לכם מה להסביר לי אני במילא לא יבין, כך חונכתי שקבר זה כמו ללכת לחנות ולא כמו אפילו בית זמני. אמנם אין לו תשובה אבל כך חונך ולכן מסתבר שמסכים עם דעת {{א|חלוקת קונטרסים}}.{{ש}}'''למסקנה:''' דעת חב"דפדיה הובנה אצל {{א|ממ"ד}} ובמילא  כדאי לכתוב בערך [[האוהל]] שגופו של הרבי '''לא''' נמצא שם ובמילא אין מה ללכת לשם בג' תמוז וכד'{{קריצה}} ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]]  20:06, 13 בנובמבר 2019 (UTC)
::(ולמסקנה זו: העריכה שבתחילת הדיון, שמקום מנוחתו כבוד של הרבי היא ב-770, נכונה ויש להחזירה לערך). [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 12:41, ט"ז בחשוון, ה'תש"ף 12:41, 14 בנובמבר 2019 (UTC)
::(ולמסקנה זו: העריכה שבתחילת הדיון, שמקום מנוחתו כבוד של הרבי היא ב-770, נכונה ויש להחזירה לערך). בריך רחמנא דסייען. [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 12:41, ט"ז בחשוון, ה'תש"ף 12:41, 14 בנובמבר 2019 (UTC)
15

עריכות