←כתב האישום ועסקת הטיעון
(לא היה ולא נברא) תגית: עריכה ממכשיר נייד |
|||
שורה 30: | שורה 30: | ||
עוד בראשיתה של הפרשה פנו מספר מורי צדק ורבני קהילות חב"ד, במכתב לאהרונוב עצמו, ול[[בית דין רבני חב"ד]], תוך ציטוט מקורות הלכתיים, בהתראה ובדרישה להשעותו מתפקידיו הציבוריים בכדי לא לפגוע במוסדות החשובים ובשמה הטוב של חב"ד, אולם הרב [[יצחק יהודה ירוסלבסקי]] והרב [[מנחם מענדל גלוכובסקי]] המשמשים כהנהלת [[בית דין רבני חב"ד]] סרבו לקבל את הדברים, ובעיצומה של החקירה אף עמדו לצידו וסייעו לו לתפוס את השליטה בעמותת [[אגודת חסידי חב"ד באה"ק]], לאחר שהפסיד בהליך הבוררות בעניינה, וגם כיום ממשיכים וטוענים כי הוא אינו אשם בכל הפרשייה, והצדק עוד ייצא לאור. | עוד בראשיתה של הפרשה פנו מספר מורי צדק ורבני קהילות חב"ד, במכתב לאהרונוב עצמו, ול[[בית דין רבני חב"ד]], תוך ציטוט מקורות הלכתיים, בהתראה ובדרישה להשעותו מתפקידיו הציבוריים בכדי לא לפגוע במוסדות החשובים ובשמה הטוב של חב"ד, אולם הרב [[יצחק יהודה ירוסלבסקי]] והרב [[מנחם מענדל גלוכובסקי]] המשמשים כהנהלת [[בית דין רבני חב"ד]] סרבו לקבל את הדברים, ובעיצומה של החקירה אף עמדו לצידו וסייעו לו לתפוס את השליטה בעמותת [[אגודת חסידי חב"ד באה"ק]], לאחר שהפסיד בהליך הבוררות בעניינה, וגם כיום ממשיכים וטוענים כי הוא אינו אשם בכל הפרשייה, והצדק עוד ייצא לאור. | ||
ב[[חג הפסח]] [[תשע"ז]] יצא הרב אהרונוב מבית הכלא אל ביתו. באותו יום עשה [[התוועדות]] ב[[770]] ב[[כפר חב"ד]], כשלשם הגעיו רבני ועסקני חב"ד. | ב[[חג הפסח]] [[תשע"ז]] יצא הרב אהרונוב מבית הכלא אל ביתו. באותו יום עשה [[התוועדות]] ב[[770]] ב[[כפר חב"ד]], כשלשם הגעיו רבני ועסקני חב"ד. בהתוועדות המרגשת אמר הרב אהרונוב את המאמר ברוך הגומל לחייבים טובות והמוני המשתתפים בהתוועדות חשו כי הוא יצא מחוזק וימשיך לפעול ביתר שאת וביתר עוז | ||
===חב"ד ופוליטיקה=== | ===חב"ד ופוליטיקה=== | ||
[[קובץ:Michtav tashan.JPG|שמאל|ממוזער|250px|איסור להתערב בפוליטיקה]] | [[קובץ:Michtav tashan.JPG|שמאל|ממוזער|250px|איסור להתערב בפוליטיקה]] |