1,282
עריכות
(←נפש החיים: פסקה חדשה) |
|||
שורה 215: | שורה 215: | ||
המקור שהבאת אינו מקור, זה שווה ל"מפי השמועה", עדיף לשים תבנית מקור (וגם אינו קשור לסיבה שהוא כתב). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 20:51, 19 בינואר 2017 (UTC) | המקור שהבאת אינו מקור, זה שווה ל"מפי השמועה", עדיף לשים תבנית מקור (וגם אינו קשור לסיבה שהוא כתב). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 20:51, 19 בינואר 2017 (UTC) | ||
:וואי וואי איזה התקפה {{קריצה}}, כשנכנסתי מקודם לחב"דפדיה היה נראה ששקט פה היום, יש לכם (אתה והנחה) מעקב על המשתמש שלי? יתכן ואתה צודק, אך לעניות דעתי [[שמעון ויצהנדלר]] כן מקור, אצלי לפחות הוא מוחזק כבעל שמועה אמין, לגבי עצם הסיפור לדעתי סיפור חזק ביותר המבטא את יחס החסידים לספר, וגם מבטא כמה וכמה ענינים מענינים, כמו הקנאות של הרבנית, "הגם לכבוש את המלכה עמי בבית - כחלק מהקטרוג של משפט הספרים" ועוד.. ואכ"מ. ולכן מקומו בחב"דפדיה וודאי, אולי ניתן להתווכח ולהכניס את הסיפור בערך [[עדות הרבנית]], או הרבנית [[חיה מושקא]], אך שוב לדעתי מקום הסיפור הוא בהחלט בערך [[חיים מוואלאז'ין]], ובגלל שזה לא ממש מקור לכן השמטתיו לתחתית העמוד, זו רק דעתי --[[משתמש:חצקל|חצקל. יחי המלך המשיח!]] - [[שיחת משתמש:חצקל|שיחה]] 21:01, 19 בינואר 2017 (UTC) |