מכון הלכה חב"ד: הבדלים בין גרסאות בדף

אין שינוי בגודל ,  14 בינואר 2017
שורה 10: שורה 10:
בתחילת שנת [[תשע"ו]] נועדו יחד הרבנים: [[יצחק שלמה פרנק]], [[אברהם הרוניין]] ו[[משה קורנוויץ]] ויזמו הקמה של מכון שיטפל בשאלות הלכתיות שיתקבלו באמצעות מסרונים. השאלות יופנו למורי הוראה שיתחייבו לענות במהירות האפשרית. הרבנים פנו לחברי ארגון [[התאחדות החסידים]] שלקח על עצמו את הפיתוח של מערכת ממוחשבת ואנונימית שמקבלת את מסרוני השאלות, ממיינת אותם לפי רבנים שפנויים און-ליין, מקבלת את התשובה ממורה ההוראה הזמין ומחזירה את התשובה לשואל. בכך מקבל השואל תשובה מהירה לשאלתו, תוך שמירה מקסימלית על פרטיותו.
בתחילת שנת [[תשע"ו]] נועדו יחד הרבנים: [[יצחק שלמה פרנק]], [[אברהם הרוניין]] ו[[משה קורנוויץ]] ויזמו הקמה של מכון שיטפל בשאלות הלכתיות שיתקבלו באמצעות מסרונים. השאלות יופנו למורי הוראה שיתחייבו לענות במהירות האפשרית. הרבנים פנו לחברי ארגון [[התאחדות החסידים]] שלקח על עצמו את הפיתוח של מערכת ממוחשבת ואנונימית שמקבלת את מסרוני השאלות, ממיינת אותם לפי רבנים שפנויים און-ליין, מקבלת את התשובה ממורה ההוראה הזמין ומחזירה את התשובה לשואל. בכך מקבל השואל תשובה מהירה לשאלתו, תוך שמירה מקסימלית על פרטיותו.


ב[[חודש]] [[אדר ראשון]] עלתה היוזמה לאוויר בשם "מוקד SMS הלכה למעשה", ותוך שבועות ספורים הופנו למוקד אלפי שאלות הלכתיות. עם הצלחת יוזמת המסרונים, התרחב השירות גם למוקד טלפוני שמאוייש במשך 24 שעות ביממה על ידי רבנים, במשמרות. אלפי השאלות שהגיעו למערכת בכתב ובעל פה, העשירו את המכון בידע הלכתי עצום וניסיון רב בתחום מענק שירותים הלכתיים. עקב כך הכל המכון להפיק הוצאות לאור בהלכה; פרסומים יומיים, מדריכים וקורסים הלכתיים מקוונים.
ב[[חודש]] [[אדר ראשון]] עלתה היוזמה לאוויר בשם "מוקד SMS הלכה למעשה", ותוך שבועות ספורים הופנו למוקד אלפי שאלות הלכתיות. עם הצלחת יוזמת המסרונים, התרחב השירות גם למוקד טלפוני שמאוייש במשך 24 שעות ביממה על ידי רבנים, במשמרות. אלפי השאלות שהגיעו למערכת בכתב ובעל פה, העשירו את המכון בידע הלכתי עצום וניסיון רב בתחום מענק שירותים הלכתיים. עקב כך החל המכון להפיק הוצאות לאור בהלכה; פרסומים יומיים, מדריכים וקורסים הלכתיים מקוונים.


==פעילות המכון‏==
==פעילות המכון‏==