שיחת משתמש:שף ויתיב/ארכיון 1: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 142: שורה 142:
:#אם ירצה מישהו להמציא כזה כלל, אתנגד בכל התוקף. הכלל ש"רק מפעילים זכאים" יוצא מתוך הנחה שלמפעילים (או יותר נכון למפעיל, נראה לי שאף פעם לא היה כאן יותר מאחד פעיל) יש זמן לעבור על כל הערכים כאן ולמצוא את הטעונים מחיקה. מה שכמובן הוא שטות גמורה, יש כאן להערכתי לא פחות מ-500 ערכים כאלה, והלואי שיהיו כאן מספיק משתמשים למצוא את כולם כדי למחוק/לאחד אותם. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 18:48, א' בכסלו ה'תשע"ז
:#אם ירצה מישהו להמציא כזה כלל, אתנגד בכל התוקף. הכלל ש"רק מפעילים זכאים" יוצא מתוך הנחה שלמפעילים (או יותר נכון למפעיל, נראה לי שאף פעם לא היה כאן יותר מאחד פעיל) יש זמן לעבור על כל הערכים כאן ולמצוא את הטעונים מחיקה. מה שכמובן הוא שטות גמורה, יש כאן להערכתי לא פחות מ-500 ערכים כאלה, והלואי שיהיו כאן מספיק משתמשים למצוא את כולם כדי למחוק/לאחד אותם. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 18:48, א' בכסלו ה'תשע"ז
:::קרייזי, אני מסכים עם כל מילה שכתבת. אבל הויכוח כאן הוא לא על הזכות להניח תבנית חשיבות, ברור שלכל אחד מותר לשים. השאלה היא לאחר שבוע, כשצריך להכריע אם למחוק את הערך או להסיר את התבנית, שפעולה זו היא פעולה הקשורה למפעיל, שצריך לבדוק אם ניתן למחוק את הערך או שיש תומך בהשארותו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' א' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 20:14, 1 בדצמבר 2016 (UTC)‎
:::קרייזי, אני מסכים עם כל מילה שכתבת. אבל הויכוח כאן הוא לא על הזכות להניח תבנית חשיבות, ברור שלכל אחד מותר לשים. השאלה היא לאחר שבוע, כשצריך להכריע אם למחוק את הערך או להסיר את התבנית, שפעולה זו היא פעולה הקשורה למפעיל, שצריך לבדוק אם ניתן למחוק את הערך או שיש תומך בהשארותו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' א' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 20:14, 1 בדצמבר 2016 (UTC)‎
‏:{{קרייזי אבאוט משיח}}, מדבריך משמע שלו היה מפעיל פעיל אז היה לכלל הדיקטטורי הזה (שמפעילים יכולים לפעול בניגוד לדעת הרוב) איזה שהוא הגיון, ולא היא כפשוט. {{שלום}}, בעבר נהגתי לשים תבניות למחיקה ואז ביקשת שאעבור לתבניות חשיבות שהיא בעצם תבנית למחיקה עם אפשרות לדיון, באם אין דיון אז אם אין רצונך למחוק תשאיר את התבנית, ולפחות תודיע (במיוחד במקרה שכן היה דיון עם רוב דיעות למחיקת הערך) שבאם לא יהיו יותר משתתפים בדיון יורד התבנית בעוד שבוע. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 17:18, 4 בדצמבר 2016 (UTC)
‏:{{א|קרייזי אבאוט משיח}}, מדבריך משמע שלו היה מפעיל פעיל אז היה לכלל הדיקטטורי הזה (שמפעילים יכולים לפעול בניגוד לדעת הרוב) איזה שהוא הגיון, ולא היא כפשוט. {{א|שלום}}, בעבר נהגתי לשים תבניות למחיקה ואז ביקשת שאעבור לתבניות חשיבות שהיא בעצם תבנית למחיקה עם אפשרות לדיון, באם אין דיון אז אם אין רצונך למחוק תשאיר את התבנית, ולפחות תודיע (במיוחד במקרה שכן היה דיון עם רוב דיעות למחיקת הערך) שבאם לא יהיו יותר משתתפים בדיון יורד התבנית בעוד שבוע. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 17:18, 4 בדצמבר 2016 (UTC)
::כדאי שתקרא שוב ושוב מילים אלו המופיעים בתבנית החשיבות: "מקובל להקצות לדיון פרק זמן של שבוע. אם במהלכו לא תובע תמיכה מנומקת בהשארת הערך, הערך יימחק (ניתן לראות מתי הוצבה התבנית בהיסטוריית הדף).". כלומר לאחר שבוע, נופלת ההכרעה לאחת מהשניים: הובעה תמיכה בערך - הערך ישאר (בויקיפדיה מקובל ש1 מספיק). לא הובעה תמיכה - הערך ימחק. מה שברור הוא שאין משאירים תבניות חשיבות לאחר שבוע וכמו שנוהגים בפועל באתר הנ"ל. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ד' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 17:27, 4 בדצמבר 2016 (UTC)


== כבוד ==
== כבוד ==


כפשוט לא יתכן שבמפעל הנושא את שם חב"ד, יכתבו דברים שעלול אפילו להשתמע מהם זלזלול ברב או מנהיג של עדה בישראל. אבקשך שסגנון הכתיבה ב[[שיחה:אליהו שמואל שמרלר]] לא יחזור על עצמו. מחקתי את המילים הבוטות, אך גם הכתיבה אודות האדמו"ר מבעלז עשויה להתפרש כלא מכבדת, אבקשך להזהר בדבריך, ולשוות לנגד עיניך האם הרבי היה מאשר פרסום כזה, וידוע גודל החשיבות של המילה הכתובה... ויש להוסיף בדורנו, של זו הכתובה ברשת ונגישה לכל מחפש... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 18:51, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
כפשוט לא יתכן שבמפעל הנושא את שם חב"ד, יכתבו דברים שעלול אפילו להשתמע מהם זלזלול ברב או מנהיג של עדה בישראל. אבקשך שסגנון הכתיבה ב[[שיחה:אליהו שמואל שמרלר]] לא יחזור על עצמו. מחקתי את המילים הבוטות, אך גם הכתיבה אודות האדמו"ר מבעלז עשויה להתפרש כלא מכבדת, אבקשך להזהר בדבריך, ולשוות לנגד עיניך האם הרבי היה מאשר פרסום כזה, וידוע גודל החשיבות של המילה הכתובה... ויש להוסיף בדורנו, של זו הכתובה ברשת ונגישה לכל מחפש... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 18:51, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
39,916

עריכות