שיחת משתמש:מענדי ר.: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 32: שורה 32:
# צר לכולנו מאוד שמי"א ניסן תשמ"ו הרבי מצד רצונו הקדושה החליט ששוב אינו מתוועד ובתשמ"ז גם לא אמר שיחה אבל לי זה צר ולכן בהיסטוריה שלי כתוב שבתשמ"ו היה התוועדות וגם בשנים שלאחרי זה.... וכך גם החלטתי לכתוב שהרבי קיבל ליחדיות פרטית כל השנים כי זה עצוב לכתוב שהרבי החליט שלא.. ובכ"ב שבט תשמ"ח הרבי לא הפסיק להתוועד באמצע השבוע כי זה גם לא עניין שמובן לנו.. וכו' וכו'
# צר לכולנו מאוד שמי"א ניסן תשמ"ו הרבי מצד רצונו הקדושה החליט ששוב אינו מתוועד ובתשמ"ז גם לא אמר שיחה אבל לי זה צר ולכן בהיסטוריה שלי כתוב שבתשמ"ו היה התוועדות וגם בשנים שלאחרי זה.... וכך גם החלטתי לכתוב שהרבי קיבל ליחדיות פרטית כל השנים כי זה עצוב לכתוב שהרבי החליט שלא.. ובכ"ב שבט תשמ"ח הרבי לא הפסיק להתוועד באמצע השבוע כי זה גם לא עניין שמובן לנו.. וכו' וכו'
:::::::הבחן היטב שבנוגע לעצם מציאותו של מנהיג ונשיא הוא [[הרבי|רבינו הקדוש]] לא כתוב כלל בלשון עבר, עיי"ש--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:19, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::::הבחן היטב שבנוגע לעצם מציאותו של מנהיג ונשיא הוא [[הרבי|רבינו הקדוש]] לא כתוב כלל בלשון עבר, עיי"ש--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:19, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
::::::::בנוסף לכך שנראה לי שמר מענדי ר. הותקף יתר על המידה - כביכול היה כלל שהופר, מה שלא נכון - אני חושב שאכן הנושא ראוי לדיון. כאן בשיחה הושמעו טענות עניניות רק מצדו של הרב {{א|הנחה}}, אך ראוי להגיע להסכמה בדיון עניני של כל המשתמשים בנושא. ובהתאם לכך אני פותח דיון באולם דיונים ואביע שם דעתי. בברכה ובתודה לכל התורמים החשובים (ובברכת הצלחה לרב מענדי ר. שי' בהמשך הדרך) • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:52, ו' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז


== פיל בחנות חרסינה ==
== פיל בחנות חרסינה ==