מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
שורה 28: | שורה 28: | ||
:::::אכן כתבתי שאיני מוצא את המיקום לכך אולם כך נראים פני הדברים לדעתי מזכותך לפתוח דיון על כך וליצור אח"כ דף ששמו [[עזרה:כללים לכתיבת תוארים על הרבי]] ונראה מה יהיה דעת הקהל. (דא"ג על איזה ערך יצא קצפך)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:37, 4 בנובמבר 2016 (UTC) | :::::אכן כתבתי שאיני מוצא את המיקום לכך אולם כך נראים פני הדברים לדעתי מזכותך לפתוח דיון על כך וליצור אח"כ דף ששמו [[עזרה:כללים לכתיבת תוארים על הרבי]] ונראה מה יהיה דעת הקהל. (דא"ג על איזה ערך יצא קצפך)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:37, 4 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
::::::אענה על האחרון ראשון לא על ערך מסויים יצא קצפי אלא על הגישה ובמיוחד כשראיתי שזה שיטתי (ועל זה שרצת למחוק את זה עוד לפני ששמעת אותי...), אני חוזר ומדגיש לא כתבתי על הדברים עכשיו אלא על אפילו על מה שתקרא לזה היה פעם - זה לא יכול להיות שייך לנבכי ההיסטוריה. ולגבי הדבר הראשון שהעלית: אני קצת חדש בחב"דפדיה ואין לי כ"כ מושג איך פותחים. אדרבא תפתח אתה את הדיון ואני אעלה לשם את דעתי וכו' וירא העם וישפוט. ----[[משתמש:מענדי ר.|מענדי ר.]] - [[שיחת משתמש:מענדי ר.|שיחה]] 09:42, 4 בנובמבר 2016 (UTC) | ::::::אענה על האחרון ראשון לא על ערך מסויים יצא קצפי אלא על הגישה ובמיוחד כשראיתי שזה שיטתי (ועל זה שרצת למחוק את זה עוד לפני ששמעת אותי...), אני חוזר ומדגיש לא כתבתי על הדברים עכשיו אלא על אפילו על מה שתקרא לזה היה פעם - זה לא יכול להיות שייך לנבכי ההיסטוריה. ולגבי הדבר הראשון שהעלית: אני קצת חדש בחב"דפדיה ואין לי כ"כ מושג איך פותחים. אדרבא תפתח אתה את הדיון ואני אעלה לשם את דעתי וכו' וירא העם וישפוט. ----[[משתמש:מענדי ר.|מענדי ר.]] - [[שיחת משתמש:מענדי ר.|שיחה]] 09:42, 4 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
:::::::אין לי מושג מדוע החלטת שאני רצתי למחוק הרי בשביל כך יש את החתימה בכדי שתראה שהמוחק הוא 'כתית למאור' וזה שמתכתב אתך הוא 'הנחה', אבל כנראה זה חוסר שימת לב, בנוגע לגוף טענתך לדעתי היא מגוחכת | |||
# מדובר בהרגשים.. ואין מיקומה בחבדפדיה (אני בתור "תלמידו" (זה לא נכון..) של [[ר' מענדל]] צר לי שהוא אינו ולכן מהיום אכתוב עליו שהוא אוכל איתי ומתפלל איתי כי כך אני "מרגיש". | |||
# צר לכולנו מאוד שמי"א ניסן תשמ"ו הרבי מצד רצונו הקדושה החליט ששוב אינו מתוועד ובתשמ"ז גם לא אמר שיחה אבל לי זה צר ולכן בהיסטוריה שלי כתוב שבתשמ"ו היה התוועדות וגם בשנים שלאחרי זה.... וכך גם החלטתי לכתוב שהרבי קיבל ליחדיות פרטית כל השנים כי זה עצוב לכתוב שהרבי החליט שלא.. ובכ"ב שבט תשמ"ח הרבי לא הפסיק להתוועד באמצע השבוע כי זה גם לא עניין שמובן לנו.. וכו' וכו' | |||
:::::::הבחן היטב שבנוגע לעצם מציאותו של מנהיג ונשיא הוא [[הרבי|רבינו הקדוש]] לא כתוב כלל בלשון עבר, עיי"ש--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:19, 4 בנובמבר 2016 (UTC) |