בוצינא דקרדוניתא: הבדלים בין גרסאות בדף

מ (החלפת טקסט – "מידת הגבורה " ב־"מידת הגבורה ")
שורה 21: שורה 21:
כל הספירות שבכתר הינם שורש ומקור לאותם [[ספירות]] שהשתלשלו אחר כך בעולם שמתחתיו [[עולם האצילות]], וכך גם מידת ה[[גבורה]] שב[[כתר]] ב[[עתיק יומין]] הינו היסוד והשורש ל[[מידת הגבורה]] שבעולם האצילות, ושב[[עולם הבריאה]] וכו', היינו ש"בוצינא דקרדוניתא" שקאי על הגבורה דעתיק יומין הינו המקור לכל [[מידת הגבורה]] שבכל העולמות.  
כל הספירות שבכתר הינם שורש ומקור לאותם [[ספירות]] שהשתלשלו אחר כך בעולם שמתחתיו [[עולם האצילות]], וכך גם מידת ה[[גבורה]] שב[[כתר]] ב[[עתיק יומין]] הינו היסוד והשורש ל[[מידת הגבורה]] שבעולם האצילות, ושב[[עולם הבריאה]] וכו', היינו ש"בוצינא דקרדוניתא" שקאי על הגבורה דעתיק יומין הינו המקור לכל [[מידת הגבורה]] שבכל העולמות.  


[[מידת הגבורה]] ענינה ופעולה צמצום, כי הינה בדיוק ההפך ממידת [[החסד]] אשר כל מהותה אהבה והשפעה, אך הגבורה מסמלת את התוקף והדין שמגביל את ההשפעה רק למקומות מסוימים.  
[[מידת הגבורה]] ענינה ופעולה צמצום, כי הינה בדיוק ההפך ממידת ה[[חסד]] אשר כל מהותה אהבה והשפעה, אך הגבורה מסמלת את התוקף והדין שמגביל את ההשפעה רק למקומות מסוימים.


==ראו גם==
==ראו גם==
משתמש אלמוני