רשימת שניים אוחזין: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "פלפול " ב־"פלפול "
מ (שוחזר מעריכות של שיע בוט (שיחה) לעריכה האחרונה של שלום בוט)
מ (החלפת טקסט – "פלפול " ב־"פלפול ")
שורה 13: שורה 13:
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=הנהוג מימי קדם אשר לפרקים ידועים, ובפרט בתחלת וסוף ה"זמן", מתקבצים תלמידי הישיבה, ועמהם התלמידים מלפנים, או מכיריהם וחבריהם תלמידי ישיבות אחרות, ומזמינים אחד מה[[משפיע]]ים והר"מ, או מי שראוי לכך, לדבר לפניהם בעניני המסכת, אשר עוסקים בה, אם על דרך ההגיון או הפלפול, או על דרך הרמז ודרוש, או בעניני [[עבודת השם|עבודת ד']], על פי יסודות לקוחים מפי ספרים ומפי סופרים.
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=הנהוג מימי קדם אשר לפרקים ידועים, ובפרט בתחלת וסוף ה"זמן", מתקבצים תלמידי הישיבה, ועמהם התלמידים מלפנים, או מכיריהם וחבריהם תלמידי ישיבות אחרות, ומזמינים אחד מה[[משפיע]]ים והר"מ, או מי שראוי לכך, לדבר לפניהם בעניני המסכת, אשר עוסקים בה, אם על דרך ההגיון או הפלפול, או על דרך הרמז ודרוש, או בעניני [[עבודת השם|עבודת ד']], על פי יסודות לקוחים מפי ספרים ומפי סופרים.


כמובן, אין כל השיחות והזמנים שווים. והדברים נאמרים באריכות או בקיצור, בעומק יותר או בהרחב הביאור, לפי מצב הנאספים בהבנה בכלל, ולפי מה שהורגלו בדרך זה - (פלפול או הגיון, רמז או דרוש וכיו"ב) - בפרט.
כמובן, אין כל השיחות והזמנים שווים. והדברים נאמרים באריכות או בקיצור, בעומק יותר או בהרחב הביאור, לפי מצב הנאספים בהבנה בכלל, ולפי מה שהורגלו בדרך זה - ([[פלפול]] או הגיון, רמז או דרוש וכיו"ב) - בפרט.


בבואנו עתה להוציא לאור, על פי דרישת רבים מהתלמידים, אי אלו משיחות הנ"ל, בחרנו, בתור התחלה, בשיחה הבאה לקמן. ומכמה טעמים.
בבואנו עתה להוציא לאור, על פי דרישת רבים מהתלמידים, אי אלו משיחות הנ"ל, בחרנו, בתור התחלה, בשיחה הבאה לקמן. ומכמה טעמים.
39,916

עריכות