שיחה:ניצוץ משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 1,007 בתים ,  27 ביולי 2016
שורה 166: שורה 166:
:א. בתולדות זה נמצא בסוגריים. ב. התכוונתי על המשך המאמר מתרפ"ח שציינת. ג. כאשר מתייחסים לכמה ענינים בצורה שונה זה בבחינת אלו ואלו דא"ח, וממילא צריך לראות ולהראות איך כולם עולים בקנה אחד, וכשכותבים "או" שהיא תיבת ברירה, הפירוש הוא שרק אחד מהם נכון, ואינם אותו הדבר ממש. ד. יש כזה דבר נכון ולא נכון, השאלה מי מוסמך לקבוע מסמרות. אני לא. יחי המלך המשיח והחסידים שלו! [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 04:39, 27 ביולי 2016 (UTC)
:א. בתולדות זה נמצא בסוגריים. ב. התכוונתי על המשך המאמר מתרפ"ח שציינת. ג. כאשר מתייחסים לכמה ענינים בצורה שונה זה בבחינת אלו ואלו דא"ח, וממילא צריך לראות ולהראות איך כולם עולים בקנה אחד, וכשכותבים "או" שהיא תיבת ברירה, הפירוש הוא שרק אחד מהם נכון, ואינם אותו הדבר ממש. ד. יש כזה דבר נכון ולא נכון, השאלה מי מוסמך לקבוע מסמרות. אני לא. יחי המלך המשיח והחסידים שלו! [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 04:39, 27 ביולי 2016 (UTC)
::א. סוגריים - זה מחליש את עוצמת המילים? או מה? ב. לא אני ציינתי ואפילו לא ראיתי... ג. שוב, אם המילה "או" פירושה שרק אחד מהם נכון, עאכו"כ שהמילים "לא . . אלא" פירושה שרק אחד מהם נכון. וכמו שיתפרש זה, יתפרש זה. ד. גם אני לא, ולכן כל האנציקלופדיה הזו היא בעירבון מוגבל כל עוד הרבי לא הגיה אותה; אבל מה לעשות, קבלת ההחלטות נעשית על ידינו... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:48, כ"א בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::א. סוגריים - זה מחליש את עוצמת המילים? או מה? ב. לא אני ציינתי ואפילו לא ראיתי... ג. שוב, אם המילה "או" פירושה שרק אחד מהם נכון, עאכו"כ שהמילים "לא . . אלא" פירושה שרק אחד מהם נכון. וכמו שיתפרש זה, יתפרש זה. ד. גם אני לא, ולכן כל האנציקלופדיה הזו היא בעירבון מוגבל כל עוד הרבי לא הגיה אותה; אבל מה לעשות, קבלת ההחלטות נעשית על ידינו... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:48, כ"א בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::המסקנא העולה לדעתי מכל דברי החכמים הבקיאים העוסקים במלאכת הקודש: היחידה היא יחס הנשמה בערך התגלותה באדם. אך הניצוץ משיח הוא עצם הנשמה שלא כפי התגלותו באדם, בפרט, אלא כפי עצם מציאותו כפי שהוא נכלל בשורש, ובשפת הקבלה ב[[אדם קדמון]] הכולל את כל הנשמות. דברים אלו התבהרו לי גם מדברי המגיד מקוז'ניץ, שמבאר שאדם הראשון היה בחינת קומת משיח, וכל הניצוצות משיח נכללו בו, ועל פי דברי אדמו"ר הרש"ב (בשעה שהקדימו ח"ג) א' תיט כי אדם הראשון מכוון בעולמות כנגד א"ק. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 10:11, 27 ביולי 2016 (UTC)


== כאן הפארביינגען הכי מוצלח ==
== כאן הפארביינגען הכי מוצלח ==
39,916

עריכות