שיחה:ניצוץ משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 150: שורה 150:
:::::לענ"ד, אם מקבלים את הבנה זו, זה הרי מייתר (כביכול) את דיוק לשונו הק' בד"מ תולדות: "יש להוסיף ולתקן שעיקר הכוונה היא (לא לבחי' היחידה שהיא א' מחמשה שמות שנקראו לעצם הנשמה, אלא) להתגלות עצם הנשמה ממש". • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:29, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::::לענ"ד, אם מקבלים את הבנה זו, זה הרי מייתר (כביכול) את דיוק לשונו הק' בד"מ תולדות: "יש להוסיף ולתקן שעיקר הכוונה היא (לא לבחי' היחידה שהיא א' מחמשה שמות שנקראו לעצם הנשמה, אלא) להתגלות עצם הנשמה ממש". • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:29, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::::לא מייתר, אלא מבאר. שלא מדובר על ב' חלקים שונים, אלא לאותו חלק אלוקה ממעל ממש ו"תלוי על מה מדברים". [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:13, 26 ביולי 2016 (UTC)
::::::לא מייתר, אלא מבאר. שלא מדובר על ב' חלקים שונים, אלא לאותו חלק אלוקה ממעל ממש ו"תלוי על מה מדברים". [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:13, 26 ביולי 2016 (UTC)
:::::::כפי שאני מבין עיקר טענתך (להתראות) היא, שדרגת היחידה (בדרגתה הנעלית) היא עצמה עצם הנשמה. וזה בודאי אינו נכון רק ברור כפי שאני ביארתי שהיא ההתגלות של עצם הנשמה. ראה בסה"מ תרפ"ח עמוד קיז (לא הצלחתי להגיע לזה ברשת).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:32, 26 ביולי 2016 (UTC)
5,403

עריכות