מעלי קבצים, highauser
8,632
עריכות
שורה 127: | שורה 127: | ||
:::::#אכן מ"מ מפורש לא מצאתי ואיני זוכר אמנם כן נראה קצת המשמעות בשיחת שמחת תורה מ"ו ראה שם אות ט"ז ובסופה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:09, 19 ביולי 2016 (UTC) | :::::#אכן מ"מ מפורש לא מצאתי ואיני זוכר אמנם כן נראה קצת המשמעות בשיחת שמחת תורה מ"ו ראה שם אות ט"ז ובסופה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:09, 19 ביולי 2016 (UTC) | ||
:::::::אולי כדאי לציין למקומות 'מעובדים' העוסקים בנושא, דוגמת טור של ברוד אם יש כזה, ספרו של בערל'ה, ועוד. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:40, 25 ביולי 2016 (UTC) | :::::::אולי כדאי לציין למקומות 'מעובדים' העוסקים בנושא, דוגמת טור של ברוד אם יש כזה, ספרו של בערל'ה, ועוד. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:40, 25 ביולי 2016 (UTC) | ||
המלצתי לרב [[משתמש:כתית למאור|כתית]] שליט"א לנמק את כוונתו הק' שבתניא נקראת היחידה "חכמה". לפענ"ד והבנתי, מה שמבואר בתניא בתור חכמה, מתבאר במק"א שענינו הוא היחידה - אבל בוודאי שבתכל'ס יש לכתוב את מה שכתוב '''במפורש''' בתניא שפנימיות הלב הו"ע החכמה (והקורא הנבון ידע, שכשם שבאופן כללי מתייחס אדה"ז לחכמה והיינו היחידה - כך גם לגבי ניצוץ משיח, חכמה היינו יחידה). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:00, כ' בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | |||
== תמונה == | == תמונה == |