שלשת הרועים: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 8 בתים ,  26 ביולי 2016
מ
החלפת טקסט – "בשבת " ב־"בשבת "
מ (החלפת טקסט – "תפילת שחרית " ב־"תפילת שחרית ")
מ (החלפת טקסט – "בשבת " ב־"בשבת ")
שורה 12: שורה 12:
במענה על הדו"ח מהאסיפה, וההודעה על המשפיעים שנבחרו, הוציא הרבי מענה בכתב יד: {{ציטוטון|ויהי רצון ‫שיבוא כ"ז בפועל, ובאופן דפעולה נמשכת וכו' אזכיר עה"צ}} [= ויהי רצון, שיבוא כל זה בפועל, ובאופן דפעולה נמשכת וכו' אזכיר על [[האוהל|הציון]].
במענה על הדו"ח מהאסיפה, וההודעה על המשפיעים שנבחרו, הוציא הרבי מענה בכתב יד: {{ציטוטון|ויהי רצון ‫שיבוא כ"ז בפועל, ובאופן דפעולה נמשכת וכו' אזכיר עה"צ}} [= ויהי רצון, שיבוא כל זה בפועל, ובאופן דפעולה נמשכת וכו' אזכיר על [[האוהל|הציון]].


בשבת שלאחר מכן, פרשת וירא, הודיעו אחרי [[תפילת שחרית]] (בנוכחות הרבי) על מינויים של שלושת המשפיעים הכלליים.
ב[[שבת]] שלאחר מכן, פרשת וירא, הודיעו אחרי [[תפילת שחרית]] (בנוכחות הרבי) על מינויים של שלושת המשפיעים הכלליים.


==שלשת הרועים==
==שלשת הרועים==
הביטוי שהשתרש בנוגע למשפיעים אלו, הינו הביטוי "שלושת הרועים"{{הערה|1=ביטוי הלקוח משיחת הרבי בשבת פרשת תצוה תשמ"ה, התוועדויות [[תשמ"ה]] חלק ב' עמ' 1327.}} המבטא יותר מכל את האחריות שלהם כלפי הקהילה.
הביטוי שהשתרש בנוגע למשפיעים אלו, הינו הביטוי "שלושת הרועים"{{הערה|1=ביטוי הלקוח משיחת הרבי ב[[שבת]] פרשת תצוה תשמ"ה, התוועדויות [[תשמ"ה]] חלק ב' עמ' 1327.}} המבטא יותר מכל את האחריות שלהם כלפי הקהילה.


הביטוי "שלושת הרועים" מקורו בנבואת זכריה{{הערה|1=זכריה יא, ח.}}, ומפורש במדרש{{הערה|ילקוט שמעוני על המקום}} שהכוונה היא לשלושת רועי ישראל בדור היציאה ממצרים, [[משה רבינו|משה]] [[אהרן הכהן|אהרון]] ו[[מרים]] - שבהם היו תלויים כל צרכיהם הגשמיים והרוחניים של בני ישראל.
הביטוי "שלושת הרועים" מקורו בנבואת זכריה{{הערה|1=זכריה יא, ח.}}, ומפורש במדרש{{הערה|ילקוט שמעוני על המקום}} שהכוונה היא לשלושת רועי ישראל בדור היציאה ממצרים, [[משה רבינו|משה]] [[אהרן הכהן|אהרון]] ו[[מרים]] - שבהם היו תלויים כל צרכיהם הגשמיים והרוחניים של בני ישראל.