בשעה שהקדימו תער"ב: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – " " ב־" "
מ (החלפת טקסט – " תרע"ו" ב־" תרע"ו ")
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ")
שורה 1: שורה 1:
[[תמונה:Hrr-besh1.jpg|left|thumb|250px|חלק א' של ההמשך]]
[[תמונה:Hrr-besh1.jpg|left|thumb|250px|חלק א' של ההמשך]]
'''"בשעה שהקדימו תער"ב"''' הינו [[המשך]] אותו החל כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] לומר ביום א' של [[חג השבועות]] בשנת [[תער"ב]] ב[[ליובאוויטש]], וסיימו ב[[שבת]] פר' וירא [[תרע"ו]] ב[[רוסטוב]] במאמר המתחיל "וה' אמר המכסה אני מאברהם". בהמשך קכ"ד מאמרים, ויש בכתובים חלק שני שלא אמרו ולא נחלק למאמרים. סך הכולל - בג' חלקים - נמצאים מאה ארבעים וארבע מאמרים, וגם חלק שלא נאמר. חיבה יתירה הייתה בעייני [[אדמו"ר הרש"ב]] להמשך תער"ב.
'''"בשעה שהקדימו תער"ב"''' הינו [[המשך]] אותו החל כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] לומר ביום א' של [[חג השבועות]] בשנת [[תער"ב]] ב[[ליובאוויטש]], וסיימו ב[[שבת]] פר' וירא [[תרע"ו]] ב[[רוסטוב]] במאמר המתחיל "וה' אמר המכסה אני מאברהם". בהמשך קכ"ד מאמרים, ויש בכתובים חלק שני שלא אמרו ולא נחלק למאמרים. סך הכולל - בג' חלקים - נמצאים מאה ארבעים וארבע מאמרים, וגם חלק שלא נאמר. חיבה יתירה הייתה בעייני [[אדמו"ר הרש"ב]] להמשך תער"ב.


בהמשך זה נתבארו עיקרי תורת החסידות, ועם אמירתו התחילה תקופה חדשה בהתרחבות תורת החסידות, וכל הענינים העמוקים בחסידות מבוארים בהרחבה כדברים מוחשיים רגילים.
בהמשך זה נתבארו עיקרי תורת החסידות, ועם אמירתו התחילה תקופה חדשה בהתרחבות תורת החסידות, וכל הענינים העמוקים בחסידות מבוארים בהרחבה כדברים מוחשיים רגילים.
14,699

עריכות