שיחה:תשע"ו: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 294 בתים ,  26 באוקטובר 2015
אין תקציר עריכה
שורה 17: שורה 17:
::::::בטח שיש מקום להפריד, בין אמונה שהיא מיסודי הדת, ומי שאינו מאמין בה אין לו חלק לתחיית המתים, לבין אמונה בפרטי זהותו של מלך המשיח, שמבוססת על שיחותיו של הרבי אך כמובן שמי שאינו מאמין בה אינו אפיקורוס. הבטחון בביאת המשיח הוא דבר אחד, והבטחון בזהותו של מלך המשיח הוא דבר שני. גם דבריו של משתמש הנחה נכונים, כי האמת היא שאין להכנס  כלל כאן לזהותו של הרבי כמלך המשיח, ואין מקומו כאן אלא בערכים המתאימים. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ה' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 01:42, 18 באוקטובר 2015 (UTC)
::::::בטח שיש מקום להפריד, בין אמונה שהיא מיסודי הדת, ומי שאינו מאמין בה אין לו חלק לתחיית המתים, לבין אמונה בפרטי זהותו של מלך המשיח, שמבוססת על שיחותיו של הרבי אך כמובן שמי שאינו מאמין בה אינו אפיקורוס. הבטחון בביאת המשיח הוא דבר אחד, והבטחון בזהותו של מלך המשיח הוא דבר שני. גם דבריו של משתמש הנחה נכונים, כי האמת היא שאין להכנס  כלל כאן לזהותו של הרבי כמלך המשיח, ואין מקומו כאן אלא בערכים המתאימים. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ה' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 01:42, 18 באוקטובר 2015 (UTC)
:::::::ומי שאינו מאמין במכון ממ"ש הוא כן אפיקורוס?--[[משתמש:ד. שטרן|יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב]] - [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] 04:53, 26 באוקטובר 2015 (UTC)
:::::::ומי שאינו מאמין במכון ממ"ש הוא כן אפיקורוס?--[[משתמש:ד. שטרן|יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב]] - [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] 04:53, 26 באוקטובר 2015 (UTC)
::::::::כשאתה רואה שטות אין צורך לשאול אתה יכול פשוט לערוך.. כמובן אם מדובר במשהו רציני חשוב לתת הבהרה--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:56, 26 באוקטובר 2015 (UTC)
5,403

עריכות