שיחה:יהושע מונדשיין: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
(ביטול גרסה 203066 של 95.86.101.33 (שיחה))
אין תקציר עריכה
שורה 20: שורה 20:


אולי כדאי לציין את יחסו של האיש לדבריהם של רבותינו נשיאנו, הובא רק לגבי ה[[היום יום]] אולם ישנם לכך גם דוגמאות רבות (שנידונו בפולמוסים רבים). דוגמא אחת מיני רבות: בספרו המאסר הראשון, כותב שהמבצר של אדמו"ר הזקן אינו קיים כבר משנת תר"ל, כאשר מנגד הרבי הרש"ב אמר לרבי הריי"צ לבדוק האם בתא המאסר יש מקום לשלושה אנשים (ע"פ הסיפור הידוע שהרב המגיד והבעש"ט באו לבקרו). וכן יחסו לספר הזכרונות ועוד.
אולי כדאי לציין את יחסו של האיש לדבריהם של רבותינו נשיאנו, הובא רק לגבי ה[[היום יום]] אולם ישנם לכך גם דוגמאות רבות (שנידונו בפולמוסים רבים). דוגמא אחת מיני רבות: בספרו המאסר הראשון, כותב שהמבצר של אדמו"ר הזקן אינו קיים כבר משנת תר"ל, כאשר מנגד הרבי הרש"ב אמר לרבי הריי"צ לבדוק האם בתא המאסר יש מקום לשלושה אנשים (ע"פ הסיפור הידוע שהרב המגיד והבעש"ט באו לבקרו). וכן יחסו לספר הזכרונות ועוד.
מן הראוי, שדברים אלו יבואו עם בקורת ברמז או במוצהר אודות היחס הראוי לחסיד (ובכלל ליהודי) לדברי רבותינו נשיאנו עוד בטרם ניגש לבחון אותם בעין "מחקרית"...
מן הראוי, שדברים אלו יבואו עם בקורת ברמז או במוצהר אודות היחס הראוי לחסיד (ובכלל ליהודי) לדברי רבותינו נשיאנו עוד בטרם ניגש לבחון אותם בעין "מחקרית"... {{אנונימי}}
:אם זה מפריע למישהו שהדברים כתובים כאן, למה שיהיו כתובים? הרי אין מטרתינו להשמיץ אנשים. ומכתיבת הדברים בדף השיחה ברור שאין כל תועלת? '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בתשרי ה'תשע"ו, למניינם 18:38, 12 באוקטובר 2015 (UTC)
39,916

עריכות