מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
האם ישנו מפורש בתורת החסידות ששרש המידות רעות תאווה כעס וכיו"ב בעבודה זרה הוא לפי ששרשם בנפש היא "הרגשת מציאות עצמו" | |||
בתניא אגרת הקודש מובא רק מטעם שאינו מאמין בהשגחה (בקשר לכעס) כמצויין בפנים הערך (ולא מצד הרגשת מציאותו) כמו"כ בלקו"ת מדבר אודות החזקת מציאות הנבראים ולא מציאות עצמו | בתניא אגרת הקודש מובא רק מטעם שאינו מאמין בהשגחה (בקשר לכעס) כמצויין בפנים הערך (ולא מצד הרגשת מציאותו) כמו"כ בלקו"ת מדבר אודות החזקת מציאות הנבראים ולא מציאות עצמו | ||
שורה 7: | שורה 7: | ||
:אולי [http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%92%D7%90%D7%95%D7%95%D7%94 הערך הזה] יעזור לך? [[מיוחד:תרומות/84.94.202.226|84.94.202.226]] 14:09, 5 בדצמבר 2014 (UTC) | :אולי [http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%92%D7%90%D7%95%D7%95%D7%94 הערך הזה] יעזור לך? [[מיוחד:תרומות/84.94.202.226|84.94.202.226]] 14:09, 5 בדצמבר 2014 (UTC) | ||
::תודה רבה. ראיתי שם ובמצויין שם מהשיחה משנת תשי"ג אמנם נראה שהביאור שם הוא על דרך הביאור בתניא על כעס שאילו היה יודע שמה' הכל, לא היה מתגאה (וכמו שכותב שם בשיחה בפירוש) אמנם כוונתי הייתה שהוא עניין של עבודה זרה לא מצד ששוכח ה'השגחה', כי אם שהוא מרגיש את עצמו מציאות.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:50, 20 בדצמבר 2014 (UTC) | ::תודה רבה. ראיתי שם ובמצויין שם מהשיחה משנת תשי"ג אמנם נראה שהביאור שם הוא על דרך הביאור בתניא על כעס שאילו היה יודע שמה' הכל, לא היה מתגאה (וכמו שכותב שם בשיחה בפירוש) אמנם כוונתי הייתה שהוא עניין של עבודה זרה לא מצד ששוכח ה'השגחה', כי אם שהוא מרגיש את עצמו מציאות.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:50, 20 בדצמבר 2014 (UTC) | ||
==כל המספר בלשון הרע כאילו כפר בעיקר== | |||
משהו יודע על זה משהו בחסידות?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:17, 24 בדצמבר 2014 (UTC) |