14,699
עריכות
מ (החלפת טקסט – " ע"ז " ב־" על זה ") |
מ (החלפת טקסט – " בכ"מ " ב־" בכמה מקומות ") |
||
שורה 35: | שורה 35: | ||
{{ציטוטון|העושים בענין המעמד בזריזות?}}{{הערה|1=אג"ק הרבי מה"מ חלק כ"א עמ' ס"ו.}}. | {{ציטוטון|העושים בענין המעמד בזריזות?}}{{הערה|1=אג"ק הרבי מה"מ חלק כ"א עמ' ס"ו.}}. | ||
{{ציטוטון|בודאי עושה ופועל במסעיו גם בענין נפנה, אשר מלבד שזהו משליחותו, הנה נודע ונראה גם במוחש, שכל דבר שיש לו אחיזה בגשמיות ג"כ, הרי הוא בר קיימא. וידוע שזהו גם כן מהטעמים שהנביאים היו לפעמים מקדימים לנבואתם איזה פעולה גשמית, וכמש"נ | {{ציטוטון|בודאי עושה ופועל במסעיו גם בענין נפנה, אשר מלבד שזהו משליחותו, הנה נודע ונראה גם במוחש, שכל דבר שיש לו אחיזה בגשמיות ג"כ, הרי הוא בר קיימא. וידוע שזהו גם כן מהטעמים שהנביאים היו לפעמים מקדימים לנבואתם איזה פעולה גשמית, וכמש"נ בכמה מקומות בנביאים אחרונים}}{{הערה|1=לקו"ש חלק י"ט עמ' 476.}}. | ||
{{ציטוטון|.. ויעויין בסוף המאמר שבקונט' הנ"ל* ע"ד גודל המעשה על צדקה בכלל, וכבר כתבתי לא', שכמה עלוב הסדר שאפילו המעשה על נפנה, שהיא המעולה שבמעולה כידוע, עדיין דורש זירוז}}{{הערה|1=לקו"ש חלק י"ט עמ' 475.}}. | {{ציטוטון|.. ויעויין בסוף המאמר שבקונט' הנ"ל* ע"ד גודל המעשה על צדקה בכלל, וכבר כתבתי לא', שכמה עלוב הסדר שאפילו המעשה על נפנה, שהיא המעולה שבמעולה כידוע, עדיין דורש זירוז}}{{הערה|1=לקו"ש חלק י"ט עמ' 475.}}. |
עריכות