אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 27: | שורה 27: | ||
==המקור לטעמים== | ==המקור לטעמים== | ||
ישנם חילוקי דעות | ישנם חילוקי דעות בנוגע למקורם של טעמי המקרא וסימניהם, לרוב הדעות המגינה של הטעמים היא [[הלכה למשה מסיני]], והסימנים היו בהתחלה רק עם הידים ולאחר מכן ציירו אותם איך שהם כיום בספרים. | ||
לרוב הדעות המגינה של הטעמים היא הלכה למשה מסיני, והסימנים היו בהתחלה רק עם הידים ולאחר מכן ציירו אותם איך | |||
בספרים. | |||
יש דעה נוספת שהמנגינה נוספה לצורך הפיסוק הנכון | יש דעה נוספת שהמנגינה נוספה לצורך הפיסוק הנכון ובשביל להקל ללמידה בע"פ. |