שמעתי מפי הרה"ח ישבעם סגל שבהערות וביאורים יש מכתב של הרבי על מ"ש בתניא גבי אכילת דברים האסורים לצורך פיקוח נפש נעשה לו היתר (גמור) שזה שכתוב גמור רק בסוגריים הוא כיוון שזהו רק מצד הגברא אבל החפצא אינו עולה לקדושה וזה שהתורה מצווה לאכול זאת הוא כמו הרופא הכורת רגליו של החולה בשביל להציל את חייו האם יש משנה אחרונה בנושא ?
- זהו אכן פלא וסתירה לנאמר בערך. חבל שמשתמש:סומכוס לא ציין מהיכן מקורותיו. --בברכת דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום. שלום - סוכת (שיחת) שלום 02:13, 4 באפריל 2010 (UTC)