יש לעיין בדברי הרבי המובאים בסוף הערך על יראת החטא של ר"נ עם המעשה בכלדאי, שלכאו' מעשה זה היה ברב נחמן בר יצחק (שבת קנו:) ור"נ סתם הוא רב נחמן בר יעקב בדור השני של האמוראים וכפי שהבאתם בתחילת הערך, מלבד לשיטת רש"י שצריכה ביאור טובא (ומסתבר שגם לשיטת רש"י אין כוונתו על כל ר"נ סתם המובא בש"ס). -- נכתב ע"י David ששכח לחתום את שמו.
- מהיכן ה"לכאורה"? המקור הוא בשבת קנו:? ווילדקייט ~ חדר ישיבות ~ 10:12, ב' בחשוון, ה'תשפ"א