בפרטי תקנת אמירת תהלים, בסעיף 5 נכתב "אחר אמירת כל התהילים נוהג הרבי לומר את ה’יהי רצון’". לא מובן מה הכוונה. ואם הכוונה (כנ"ל, לא ברורה) שהרבי נוהג לומר את ה'יהי רצון' רק בסיום 'כל' ספר התהלים, ולא לאחר כל ספר מחמשת הספרים שבו, כפי שנכתב שם בסעיף 4, לכאו' מתאים יותר לשים את זה בתוך סוגריים בסוף סעיף 4, מכמה סיבות.
יש לאמר אולי שמכיון ששבת מברכים מכונה "יום התוועדות" ולא "יום אמירת תהילים" שיש לציין בה גם לנושא ההתועדות.
לינק לכתבה של ישראל יהודה על שבת מברכים חב"דית: http://www.chabad.info/bm/index.php?magazine=bm_&status=goto_id&id=2599
מראה מקום
א. תודה על העריכה. ב. את המראה מקום כתבתי בכוונה בשתי הערות שונות, כי בספר השיחות לא כתוב שהברכה של הקב"ה נותן את הכוח לשאר השבתות. גם לא רציתי למחוק את המראה מקום הקודם כי לדעתי כמה שיש יותר מראה מקומות זה הופך את הערך ליותר מכובד ואמין. אם תסכים איתי אני ישנה בחזרה. כמו כן אני מתחיל עכשיו לערוך את הערך בצורה שונה כשאני יסיים אני ישמח שיעברו עליו. בברכת הגאולה השלמה * חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 02:22, ט' בכסלו, ה'תשע"ז (9 בדצמ' למניינם), ימות המשיח