שמו
אמנם אפשר לכתוב את שם משפחתו ככה, אולם ישנו קושי לאיתורו דרך מנועי חיפוש, שכן שמו מפורסם כנכתב בדרך מעט שונה. על כן, בכדי שיוכלו למצוא דף זה בכלל, או להגיע אליו בקלות יותר בפרט, אני ממליץ לשנות את הכותרת תחת השם "אהרן מסטראשעלא" (או שכל אחד יכול להציע הצעות). -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- כך הוא השם הערך בויקיפדיה העברית, מכיוון שכך הביטוי בעברית. אך בשביל מנועי גוגל ניתן גם ליצור הפניות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בטבת ה'תשע"ב, למניינם 22:21, 27 בדצמבר 2011 (UTC)
- ליתר דיוק, כך הוא הכתיב בעברית. בעוד הכתיב שהציעה אנונימי הוא לפי כללי הדקדוק באידיש. עשיתי הפניה אבל חשוב לציין שהפניה 'נחשבת' הרבה פחות בגוגל ומופיעה במקום נמוך יותר בחיפוש. --שיע 12:01, 28 בדצמבר 2011 (UTC)
משהוא כתב "דומה כי הוא היחיד שמזכיר בספריו את דעת החסידות ביחס לצמצום שקדם לצמצום הראשון שמובא בספרי הקבלה, אותה הוא מכנה "בקיעה". מחקתי שכן מדובר בבורות! מאן דהוא כתב-מחלוקת נוספת היתה ביחס לרבי ולחסידות, שכן רבי אהרן טען שהעיקר הוא תורת החסידות ועניין הרבי היא רק לעזור להגיע אל החסידות ואין הכרח לדבוק בדרכי הרבי, ואילו אדמו"ר האמצעי טען כי הרבי הוא העיקר וחשיבות רבה להתדבק בדרכיו. נשמע כמו קשקוש [העיקר הוא הרבי- איפה שמענו כאלו דברים בחב"ד מה עם העבודה בכח עצמו הפך הענין דפולין, אכן הרבי הוא הנשיא ושקול ככולם וכו' וכל הנתינת כח לעבודה הוא ממנו אבל מכאן ועד להציב זאת כנגד אמירה שהעיקר הוא תורת החסידות,ברי לי שלא ר' ארון סבר כך ולא אדמו"ר האמצעי סבר כך. ברור ששניהם הסכימו שהנשיא הוא הכל ומצד שני שעיקר החסידות היא בלימודה, מה שאולי ניתן לומר שר' ארון אמר שכשם שבזמן הבעש"ט ההנהגה לא עברה בדווקא לבנו כידוע כך גם בחב"ד כתר הנשיאות שייך לא בדווקא לצאצאי הרבי אלא לגדולים שבתלמידיו ] אני מוחק את הדברים עד שיביאו מקור ברור!--31.44.133.135 10:18, 27 בדצמבר 2012 (IST)
ספרו
מעניין שלא כתבו שבשער היחוד והאמונה שלו הוא חולק על אדמו"ר האמצעי בחריפות גדולה ונוראה עד שאדמו"ר האמצעי נאלץ להשיב לו על כך. מישהו יודע יותר פרטים בנושא? --מענדי ר. - שיחה 07:03, 3 בנובמבר 2016 (UTC)