הפירוש בגמ' חגיגה מנוגד לפשטות הגמ' ולפירוש רש"י שם. יש לפירוש מקור? --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 17:54, 1 בספטמבר 2016 (UTC)

הערך בעבודה מתמשכת. להתראות - שיחה 18:33, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
מקור מספק? להתראות - שיחה 20:42, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
ובכלל, יש משהו שצריך להוסיף, או שנראה לכם שהערך מספיק מקיף וממצה? להתראות - שיחה 20:42, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
אני חושב שתעבור לערך מעשה מרכבה. • כתית למאורבית הבד 22:15, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
וכן דעתי. אגב לא הבנתי היכן הוא המקור שהתינוק היה טיפש, היפך משמעות הגמ' בפשטות --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 23:24, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
זו לא הוספה שלי. להתראות - שיחה 06:36, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
יתכן שאתה צודק, כך הבנתי בהשקפה ראשונה מדברי המהרש"א "אם זה חכם כו'. ר"ל אם זה הקטן חכם כל הקטנים חכמים דגדולים אין לחוש כדקאמרי' לעיל שאני ינוקא דלא מטי זימניה:". וטעות לעולם חוזרת..• כתית למאורבית הבד 06:47, 2 בספטמבר 2016 (UTC)

שם הערך

כיון שהנושא מקורו במעשה מרכבה ובקבלה ורק משם הובא גם בחסידות, לכן שם הערך לא מדוייק. וצ"ל "(בקבלה)" או "(בעולמות)". • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 23:43, כ"ח באב, הקהל ה'תשע"ו

מצד שני, מכיון שחב"דפדיה עוסקת בביאור מושגי חסידות בדווקא כפי שנתבארו בתורת החסידות בדווקא, לכן יש להמליץ כי השם אכן טוב, והבוחר יבחר. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 11:27, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
אני בעד שינוי השם, גם אם חסידות מסבירה את העניין לפי יסודותיה וכו' אין בעובדה זו לשנות את המציאות שהעניין שייך לקבלה.--הנחה - שיחה 11:39, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
חזרה לדף "חשמל (בחסידות)".