תיבת ארכיון
|
שיחת משתמש:66.229.166.223 נרשמתי בהשגחה פרטית בדיוק היום.. קוראים לי מענדי15 עכ"פ אני לא כל כך יודע איך להחזיר לך תשובה..
חזרתי
אשתדל להמשיך לפעול... • כבושה בגולה הושענא • ועידת ליובאוויטש 03:05, 11 בפברואר 2014 (UTC)
- ברוכים השבים! איזה כיף לשמוע שחזרת באופן רישמי! אני בטוח שזה יהיה לתועלת כלל משתמשים ועורכים חב"דפדיה! 173.3.199.145 04:03, 11 בפברואר 2014 (UTC)
- כי ימיננו פשוטה לקבל שבים --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 16:48, 11 בפברואר 2014 (UTC)
זלמן משה
אודה להתייחסותך שיחה:זלמן משה היצחקי#סיבת השיתוק --שיע • שיחה י' באדר ב' ה'תשע"ד 18:57, 12 במרץ 2014 (UTC)
מקור
אזכירך למצוא את המקור לדברי החת"ס, בקרוב ממש! עוד לפני שנפגוש את החת"ס בעצמו בחגיגת היו"ט דעשרה בטבת בבית המקדש השלישי... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 12:54, 22 בדצמבר 2015 (UTC)
- יישר כח על עזרתך, שעזרה לי להשלים את המלאכה. אשמח אם (א) תעבור על הכל (ב) תסביר לי איך מעבירים למרחב הציבורי. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 12:02, 23 בדצמבר 2015 (UTC)
- ברגע שתסיים את העריכה, אוכל לעשות זאת ברגע... • כבושה בגולה הושענא • ועידת ליובאוויטש 23:36, 23 בדצמבר 2015 (UTC)
בנוגע לעולם הבא
אשמח לשמוע דעתך:
א. לדעת הרמב"ם תחיית המתים תתקיים בתקופה שניה דימות המשיח (שינוי מנהגו של עולם) - כן כתוב בקונטרס הלכות של תורה שבע"פ. האם זה רק לדעתו, או שזה אמור להיות גם לדעת הרמב"ן? [וא"כ לדעת הרמב"ם (א) תקופה ראשונה בימוה"מ, (ב) תקופה שניה - תחה"מ, (ג) עולם הבא לנשמות בלא גופים; ולדעת הרמב"ן (א) ימוה"מ (ב) עולם הבא לנשמות בגופים - תחה"מ. ואז לדעת הרמב"ן - אין שתי תקופות]. או שגם לדעת הרמב"ן יש שתי תקופות בימוה"מ? וא"כ - מהו ענינם?
ב. מתי יהיה נשמה ניזונת מן הגוף? לכאורה, רק בתחה"מ. כי הרי לפני תחה"מ, גם בימות המשיח, עדיין לא תתגלה בשלימות מעלת הגוף ובחירת העצמות, שלכן עוד לא יחיו המתים. אבל בדבר מלכות תולדות הא' סוס"ה משמע שמעלת הנשמה על הגוף הוא כל זמן הבירורים, ובסיום הבירורים - תתגלה מעלת הגוף. והרי סיום הבירורים הוא כבר בימוה"מ, ועל כן כבר אז אמור להיות נשמה ניזונת מן הגוף.
סליחה שאני מטריד אותך בפלפולי דאורייתא, אבל כל הניטל התאפקתי בכח מלימוד אז עכשיו זה מתפרץ , וגם סמכתי יתדותי על בקיאותך הרבה בנושא. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 08:39, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
- סליחה על ההתערבות..
- א. בלקו"ש חלק טו שעסקת בו לאחרונה מבואר באחד הערות שכל העניין של ב' התקופות הוא רק לרמב"ם ולא להרמב"ן (ונפק"מ - אם תחה"מ הוא מימוה"מ או עוה"ב - אולי הוא בהגדרתו 'כהיום לעשותם' או כ'לקבל שכרם' ראה במכתבו של הרבי המצויין להלן וראה תניא פרק לו וצ"ע)
- ב.ראה אגרות קודש כרך ב אגרת ר פסקה שניה בסעי' א שתכלית הבירור הוא רק בזמן התחייה.--הנחה - שיחה 11:34, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
- ובפדה בשלום מא (כמדומני) מבואר שתי תקופות לפי הכרעת החסידות.. זה לא כ"כ פשוט• כבושה בגולה הושענא • ועידת ליובאוויטש 19:14, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
ספרי 'הפנסאים'
בהמשך לעריכה זו, הייתי שמח אם תוסיף גם מספר מילים על תוכנו של כל ספר. יישר כח. להתראות - שיחה 12:20, 27 בדצמבר 2015 (UTC)
- לא ראיתי את הספרים בשביל שאתארם..• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:37, 27 בדצמבר 2015 (UTC)
ציונות
איני מבין למה צריך לציין שאתה מתנגד לציונות כמו שזה חידוש ?!--אמר רבי - שיחה 06:25, 19 בינואר 2016 (UTC)
- ?????• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:19, 19 בינואר 2016 (UTC)
יוסף יצחק צירלסון
ציינתי במקורות מנין שאבתי את עיקר המידע אך שכתבתי אותו קלות. הוספתי פרטים חדשים שמצאתי. לא הצלחתי למצוא בשום מקום פרטים נוספים עליו. משהגולד - שיחה 11:36, 19 בינואר 2016 (UTC) מה הבעיה בערך
- הפסקה על הספר כתובה באופן לא הכי קריא...• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:22, 19 בינואר 2016 (UTC)
סולוביצ'יק
ראיתי ששחזרת את העריכה של האנונימי, מבלי להתמודד עם הטענה שהצגתי לשיטתו, כל עריכה של אנונימי צריך לשחזר?!--הנחה - שיחה 11:06, 27 בינואר 2016 (UTC)
- תלוי מי, ומה הוא עושה. אם הוא מוחק, דינו בשחזור!• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 02:48, 28 בינואר 2016 (UTC)
משתמש:חבד חבד חבד חבד
שלום רב. ראיתי שמחקת את דף המשתמש:חבד חבד חבד חבד. מדוע אתה משוכנע שמדובר במשתמש פיקטיבי?
בכלל צריך להיזהר מחדירה למרחב הפרטי של המשתמש. כל עוד אין הפרה של כללי חב"דפדיה. צריך להימנע מלערוך דף משתמש של מישהו אחר. --שיע • שיחה י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:04, 28 בינואר 2016 (UTC)
- כיוון שבימים האחרונים נפתחו כמה משתמשים ששמותיהם היו מילים כפולות, וכל עניינים היה להעתיק דפי משתמש של אחרים. והתסמינים זהים, כיון שבדרך כלל עד שמשתמש מכניס משהו לדף משתמש שלו לוקח זמן.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:37, 28 בינואר 2016 (UTC)
כל הכבוד!!!
על הסינון החשוב. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 19:24, 1 בפברואר 2016 (UTC)
- בהמשך לסינונים החשובים שבצעת, שים לב לניגון לר' הלל מפאריטש (פירושונים). יישר כח! קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:45, 5 בפברואר 2016 (UTC)
ארגז חול
שים לב להעברת הטיוטה על שם אחר, אני מתנצל אם נגרמו התנגשויות עריכה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בשבט ה'תשע"ו, למניינם 04:32, 8 בפברואר 2016 (UTC)
מאמרי אולידורט
מאיפה הבאת את הרשימה המסודרת הזו?... להתראות - שיחה 12:00, 8 בפברואר 2016 (UTC)
- עבודת יד -- נכתב ע"י משהגולד ששכח לחתום את שמו.
נשמה
להלן מוגשת בפניך סדרה מרתקת של הערכים בחב"דפדיה העוסקים בנשמה האלוקית שבקרבך:
נשמות ישראל * נפש אלוקית * נשמה יתירה * תכלית ירידת הנשמה לעולם הזה * אדם (נשמות ישראל) * אברים (נשמות ישראל) * זרע אדם * זרע בהמה * עצם הנשמה (ערך דליל ביותר)
- הדפים המפנים לערך נפש: עליית נשמה, נשמה, נשמות, נפש רוח ונשמה.
(אולי קשור - עולם הנשמות שמפנה לעולם הבריאה; כלות הנפש; זיווג גופני).
כנס לעניין, ואולי כל זה יעזור לחב"דפדיה, וגם ובעיקר לנו - לגלות את עצם הנשמה, ולהביא תומ"י התגלות מלכנו משיחנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 03:59, 16 בפברואר 2016 (UTC)
- על הנשמה האלוקית ניתן לכתוב ספרים רבים. כל עוד ערך מקיף פרט מסויים בחסידות אודות נשמות ישראל, איני רואה בעיה בזה. אני מאוד אוהב לקרוא ערכים רבים, יותר מאשר ערך אחד גדול וענק שקשה להשתלט עליו. איני שולל איחוד ערך אחד או שניים מהרשימה הנ"ל. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' באדר א' ה'תשע"ו, למניינם 05:00, 16 בפברואר 2016 (UTC)
- המילה "איחוד" לא הוזכרה כלל, כוונתי היתה לסדר שהוא דבר נחוץ וחשוב. והרב כתית למאור בטח יעשה זאת על הצד הטוב ביותר. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 05:54, 16 בפברואר 2016 (UTC)
- המשך כך!!! בתקוה לראות עוד ועוד ערכים מסתדרים ומתמלאים... • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 03:05, 23 בפברואר 2016 (UTC)
- המילה "איחוד" לא הוזכרה כלל, כוונתי היתה לסדר שהוא דבר נחוץ וחשוב. והרב כתית למאור בטח יעשה זאת על הצד הטוב ביותר. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 05:54, 16 בפברואר 2016 (UTC)
6,000
האם אכן יש כעת בחב"ד פדיה 6,000 ערכים? איך לא פרסמו כלום? --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' באדר א' ה'תשע"ו, למניינם 18:20, 16 בפברואר 2016 (UTC)
- יש, אבל בעוד כמה דקות זה ירד, אם תמחק את מה שהעמדתי למחיקה.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:21, 16 בפברואר 2016 (UTC)
- שלום, אתה יכול למחוק עכשיו.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:36, 16 בפברואר 2016 (UTC)
- הוא לא מעדכן את המחיקות! משהו מוזר... המספר נשאר כמו לפני המחיקות של אתמול, ואז 8 הערכים החדשים של להתראות השלימו 6,000. אמור להיות פחות. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:17, 17 בפברואר 2016 (UTC)
- שלום, אתה יכול למחוק עכשיו.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 18:36, 16 בפברואר 2016 (UTC)
אני מאוד ישמח באם פעם הבאה יש לך משהו להגיב תגיד את זה בצורה רגועה!
--יחי המלך המשיח ד.ר 21:17, 18 בפברואר 2016 (UTC)
- נגד מי אתה כותב??!! לא זכיתי להבין את כוונתך.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 00:50, 19 בפברואר 2016 (UTC)
- אינני מבין את ההתלהמות המוזרה בעיצומו של חודש השמחה. הריני להעיד בזאת מקרוב על היותו של ידידנו העורך הדגול כתית למאור אחד האנשים הרגועים והשלווים באיזור! ולמען יהיו גם שאר המשתתפים רגועים, אצרף בזאת תמונה פסטורלית זו, שתשרה עליכם רוגע ושלווה ותוריד את הסומק מלחייכם. מי שעדיין קשה לו מוזמן לבקר בערכים ריקוד חסידי, שמחה וכמובן קצת לחיים. לחיים, יחי המלך המשיח... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 05:20, 19 בפברואר 2016 (UTC)
שינוי
מדוע שינית את הערך משה זלמנוב? היה שם משהו טעותי?? בדקתי היטב את הנושא... --ירוחם - שיחה 17:55, 13 במרץ 2016 (UTC)