מר כתית למאור יש לך נימוק למחיקת דברי הרבי אודות המדרש שקיבוץ גלויות קודם? --הנחה - שיחה 20:46, 17 בינואר 2016 (UTC)
- 1. כי זה נכתב בצורה לא נכונה. 2. זה בכלל שיחה ממ"ג/ד, ולא ממ"ח.• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 20:57, 17 בינואר 2016 (UTC)
- 1. גם אם זה נכתב לא נכון בעריכה זה לא סיבה למחוק אלא לערוך. 2. אני לא מבין הבנאדם כותב מ"ח ואתה בלי לבדוק קובע משהו אחר כשאתה עצמך לא בטוח, תגיד נראה לך הגיוני... הא?!.. (בפרט שהוא כן צודק...)--הנחה - שיחה 21:43, 17 בינואר 2016 (UTC)
- הנחתי את דעתך - הרב הנחה? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 06:39, 18 בינואר 2016 (UTC)
- קצת.. (נראה לי שאתה לפעמים קצת יותר מידי תוקפני..).--הנחה - שיחה 10:15, 18 בינואר 2016 (UTC)
- דא"ג הבחנתי שהוספת שורה בין הילקוט שמעוני לדברי החולקים, רציתי להעיר שעפ"י כללי כתיבה חשוב ליצור פסקאות שלמים ומלאים ואין להרבות בהם, כלומר לכל פסקה נושא מסויים שהיא אמורה לסקור ואין לחלק אותה. בנידון דידן, הפסקה הראשונה דנה אודות המח' בסדר הדברים -קיבוץ גלויות ובנין ביהמ"ק, פסקה שניה דנה על ידי מי תעשה, והפסקה השלישית דנה (היא לא גמורה, צריך להוסיף בה את היישובים השונים שמובאים במקורות השונים) אודות פסק הרמב"ם. (אלא שבחב"דפדיה ישנה בעיה (חמורה - לדעתי.. וכבר הערתי על כך כמ"פ..) שכשיוצרים הערה בטקסט הוא מפריד את שתי השורות וגורם להם להראות כשני פסקאות וזה הורס את כל היופי והזרימה של הקריאה וכו')--הנחה - שיחה 11:31, 18 בינואר 2016 (UTC)
- קצת.. (נראה לי שאתה לפעמים קצת יותר מידי תוקפני..).--הנחה - שיחה 10:15, 18 בינואר 2016 (UTC)
- הנחתי את דעתך - הרב הנחה? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 06:39, 18 בינואר 2016 (UTC)
- 1. גם אם זה נכתב לא נכון בעריכה זה לא סיבה למחוק אלא לערוך. 2. אני לא מבין הבנאדם כותב מ"ח ואתה בלי לבדוק קובע משהו אחר כשאתה עצמך לא בטוח, תגיד נראה לך הגיוני... הא?!.. (בפרט שהוא כן צודק...)--הנחה - שיחה 21:43, 17 בינואר 2016 (UTC)