בשיחה ההיא הרבי לא הזכיר שמות.
מי אנחנו שנוכל לשים ולפרש שמות. אולי אנחנו עושים את זה נגד דעתו של הרבי. ובמיוחד שאנו מאמינים שהרבי חי. אם הוא חי, צריכים לפחד ממנו. בחיים חיותו בעלמא דין לא היינו מעיזים לפרש מה שהרבי לא פירש. ובמיוחד שכבר עברו יותר מ30 שנה מאז והם כבר הפסיקו להיות מנגדים קיצוניים לחב"ד.
אבל הרבי עצמו כבר אז, באותו דף שוצוטט פה, כבר אמר את המילים הבאים. ממש רוח הקודש, שאם ינסו לעורר מחלוקות ישנות, הרבי כבר דיבר נגד זה:
ויה״ר שישכחו לגמרי מכל ענינים בלתי־רצויים אלו, ובמילא, יוכלו להקדיש יותר זמן ללימוד התורה מתוך מנוחה, שמחה וטוב לבב
--Toramedia770 - שיחה 07:53, 11 בנובמבר 2015 (UTC)
- תמהני על חסיד מקושר כמוך אם אכן התכוונת ברצינות למה שכתבת?! והרי אפילו מי שחלילה אינו מאמין לעת-עתה בגלוי ובפשטות שהרבי חי וקיים בגשמיות עוה"ז כפשוטו - ודאי מאמין ש"דברי צדיקים חיים וקיימים לעד"! ואת מה שהרבי שליט"א אסר רק הוא עצמו יכול להתיר. ללא כל הבדל עד כמה רמת ה"קיצוניות" של העיתון.--יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב - שיחה 09:26, 12 בנובמבר 2015 (UTC)
הרבי לא הזכיר שמות כלל וכלל. הוא דיבר על ליצנות. וכמו שהרבי הרש"ב נ"ע אמר,והרבי הזכיר את זה כמה פעמים, שהוא עושה כובעים. ומי שמתאים לו הכובע, אליו הוא התכוון. המושג ליצנות הוא מאוד רחב, וכפשוט זה מי שמשתמש בלשונו למטרות רשע. יודעים בפירוש שהרבי נגד פרסומם של דברים כאלו, ומי שבאמת מאמין שהרבי חי, הוא לא היה מפרסם דברים כאלו שמעוררים מחלוקות ישנות. במיוחד שגם הוא כותב ומפרסם כל מיני דברים, שאם היו מסתכלים על זה בזכוכית מגדלת ייתכן מאוד שהמשפט "ובמושב ליצים לא ישב" חל בדיוק עליו.--Toramedia770 - שיחה 16:42, 15 בנובמבר 2015 (UTC)
אני מצטט מה שאתה עצמך הבאת הבאת משיחה של הרבי: "מבקש הנני את 'שפיץ חב"ד' שלא יעשו "שטויות" להוסיף בדברים פירושים ורמזים. שכוונתי היתה כך וכך. מה שאני חושב - אני אומר ("דאס וואס איך מיין זאג איך"), ואין צורך בעזר שלהם בזה, הלוואי לא יפעלו היפך העזר..." ('התוועדויות' תשד"מ כרך ד עמ' 2453). "א בקשה פון א חסיד: שלא יתחלל, ח"ו, ש"ש על ידו! - דערמיט וועט מען אראפבריינגען משיח'ן?. ישתדל בהפצת מעינות דא"ח חוצה, ובמילא הכל בכלל זה". (אג"ק חכ"א ע' קטז).--יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב - שיחה 09:20, 12 בנובמבר 2015 (UTC)