שיחת משתמש:Chabadnik
שלום וברוכים הבאים.
אשמח לעזור בכל שאלה שאוכל.
למה אתה מתכוון?--מישקפופר 18:20, 10 יוני 2007 (EDT)
מדוע מחקת את ההפניה שלי לקונטרס דברי ימי החוזרים, מה רע בזה? אם יש בעיה אפשר להשלים, למה למחוק?--מישקפופר 18:23, 10 יוני 2007 (EDT)
אתה צודק. עניתי לך בדף השיחה שלך. --chabadnik - שיחה 18:38, 10 יוני 2007 (EDT)
תתאים לך התמונה הזו?: לזאל הגדול
דבר בשם אומרו
הוספתי את הערך "לוחות מרובעות". את החומר לקחתי מא' מהבית משיח (כמובן שלאחר הרבה עיבוד, וראה בדף השיחה מה עדין צריך לעשות ואיני יודע איך), השאלה היא אם צריך לציין בכגון דא מהיכן החומר ומי הכתבב וכו'.
שם לאינפופדיה
אולי כדאי שתשאל את המשתשמשים על השם המתאים?
יש לי הצעה עם קצת שינוי ממה שדיברנו, צור קשר בהקדם לפני השינויים.
למה אין ערך משיח
ערך קצר וקולע שכאשר מישהו יחפש באינפו פדיה, או יעשה חיפוש בגוגל, 'משיח' יקבל ערך, ששם יהיה כתוב מי זה המשיח. או שאולי פשוט לא יודעים מיהו?!
אולי לא הסברתי את עצמי כראוי. כוונתי היתה שתחת הכותרת 'משיח' תקבל: הרבי מליובאוויטש רבי מ.מ. וכו' עלה לכס נשיאות חב"ד בתאריך וכו' החל להגלות ולהתפרסם כמלך המשיח בתאריך וכד'
- משהו לא מסתדר לי אתך. כמו ערכים אחרים לדוגמה 'מושיען של ישראל' אתה תביא מיד שזה נאמר על משה רבינו אח"כ אתה תביא גם הסברים לעניין. או 'בית המקדש', אתה תכתוב שזה הבית הקדוש שבהר המוריה וכו', אח"כ תבאר את המושג. ולא תתחיל להביא במקום זה כל מיני הסברים מה עניינו של ביהמ"ק וכו'
דרך אגב בויקיפיה כתב לי שם מישהו הערה טכנית שכנראה נכונה לשימוש נכון (הערה טכנית: מקובל להמשיך דיונים במקום בו התחילו ולכן העתקתי את דבריך ואני ממשיך כאן את הדיון) צבי 17:42, 13 יוני 2007 (EDT)
- אין שום בעי'ה, אמרתי לך שאני מסכים איתך שיש מקום לערך כזה. אני חוזר שוב: אתה מוזמן לכתוב אותו. אגב, רציתי לכתוב לך בדף השיחה שלך שנהוג להמשיך דיון בדף אחד, חשבתי שיהי'ה נוח לך יותר אם נעשה את זה בדף השיחה שלך, אבל אין לי בעי'ה שזה ימשיך כאן. הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 17:55, 13 יוני 2007 (EDT)
מה שלמדתי עכשיו זה, שכשאני כותב בדף שלך ואתה מגיב, אין לי התראה על כך. צבי 18:12, 13 יוני 2007 (EDT)
האם אני יכול לכתוב ערך חדש כמו זה, ישר לאינפופדיה?
דרך אגב, אם אנחנו כבר מדברים על הגדרות ושמות ושמאחורי ההגדרה יבוא גם שם, אז אולי גם אתה, תשים שם מלבד ההגדרה חב"דיק? (גם אם זה לא השם האמיתי). אגב, עכשיו הוא הזמן. לפני שתקבל ותק כזה שיהיה קשה לך לשנות. (או שאולי זה בעצם השורש להסתכלות השונה שלנו כדלעיל). צבי 18:21, 13 יוני 2007 (EDT)
- לא הבנתי על איזה ערך אתה מדבר. בכלל, כדאי מאד לעיין בדפי העזרה.
- בנוגע לשם שלי - יותר נוח לי להזדהות כחב"דניק מאשר בשם הפרטי שלי.. :). --chabadnik - שיחה 18:25, 13 יוני 2007 (EDT)
- שים לב כשאתה מחפש את הערך 'משיח', אתה מקבל את ערך 'מלך המשיח', כשגם הערך הזה לא מוסבר בעצמו, אלא רק מובאים תת-כותרות. מה שאני מעוניין זה, שיהיה הסבר ראשוני לערך משיח ואח"כ התת-כותרות. צבי 18:39, 13 יוני 2007 (EDT)
- למה שלא תכתוב ותכניס את הערך בעצמך? תקרא את הערך איך ליצור דף חדש ותעבוד על הערך. הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 13:03, 14 יוני 2007 (EDT)
דף הפניה
אני מנסה ומנסה ללא הצלחה לעשות דף הפניה משבועון בית משיחגיליון בית משיח, מה שאתם כתבתם לא מצליח לי משום מה. אולי תנסה ותגיד לי מה הבעיה. דרך אגב, נכון יהיה להחליף את השם העיקרי לשבועון בית משיח, ולהפנות מגיליון, וגם מגליון (כתיב חסר), שהוא בעצם יותר נכון ע"פ דקדוק (חיריק לפני שווא נח אמור להיות חסר יו"ד)--מישקפופר 22:48, 13 יוני 2007 (EDT)
- ישנו ערך המסביר איך ליצור דף הפניה. ראה: דף הפניה (הטעות שלך היא שכנראה הסתכלת בדף הזה בויקיפדיה העברית. שם - בגלל גירסת התוכנה - אפשר לכתוב את המילה "הפניה", בממשק הזה צריך לכתוב את זה באנגלית: redirect).
- השם של העיתון הוא "גליון בית משיח", לא 'שבועון' (כך זכור לי). את השם עצמו שיניתי ל'גליון' ועשיתי הפני'ה מ'שבועון' ו'גיליון'. המשך הצלחה רבה. --chabadnik - שיחה 00:30, 14 יוני 2007 (EDT)
עניתי שם
מה דעתך?בני
ראה את תגובת משתמש אלי בני
חוץ מזה כבר בתחילה הפנתי לדף זה גם מהערך מוצאי אסרו-חג שבועות תשל"דבני
בעי' רצינית
בכל הטקסט שמביאים מבית משיח הסימון " של הראשי תיבות הוא שונה מאיך שעושים אותו כאן, ולכן כשיצרתי את הערך "מוצאי אסרו-חג שבועות תשל"ד" מאחר שיצרתי אותו ע"י קישור שעשיתי מהטקסט שהובא מבית משיח, לכן כשאני רושם בשורת החיפוש תאריך זה בגלל שהסימון " הוא שונה לכן אינו מפנה לדף זה. ולכן צריך לשנות את שם הערך שיהי' עם סימן " של כאן ולא של בית משיח (השינוי ניכר לעין).בני
- מכיר את הבעי'ה. אין מה לעשות (לא ידוע לי עלכ"פ), כל מילה שאתה מסמן כערך, תבדוק שאין בה ר"ת. (אגב, שוב בבקשה, תשתמש בחתימה...) הצלחה --chabadnik - שיחה 13:39, 14 יוני 2007 (EDT)
שאלה
בס"ד
אני לא מחב"ד... אני מברסלב. אני יכול גם לכתוב? מ.י. 08:30, 17 יוני 2007 (EDT)
- בודאי שאתה יכול. רק שכמובן תכתוב לפי תורת חב"ד, כיון שבעצם זו אנציקלופדיה לתורת חב"ד צבי 12:21, 17 יוני 2007 (EDT)
מלחמת המפרץ
אלחנן! אפשר להכניס ערך מלמחמת המפרץ?
- נראה לי שיש מקום לערך כזה, תכתוב את ההתיחסות של הרבי לכל העניין וכו', ערך חשוב ומוכרח. הצלחה רבה! אגב, כדאי לחתום את השם בכל מקום שאתה כותב בדפי השיחה באתר. איך לחתום אתה יכול לקרוא בדף הזה. הצלחה. --chabadnik - שיחה 20:47, 17 יוני 2007 (EDT)
א"א לכתוב ערך על ספר בנגלה, אם תוכל להוסיף בבקשה.--אפי 04:00, 18 יוני 2007 (EDT)
בקשר עם "השבוע בימי חב"ד שבדף הראשי"
מה עם ר' מענדל?
מה עם החסיד המשפיע הנודע ר' מענדל פוטערפס שנפטר בד' תמוז ה'תשנ"ה בלונדון?
נא לכתוב זאת!!!
שומרי אמונים 11:16, 18 יוני 2007 (EDT)
- כדאי ומוכרח לכתוב עליו ערך. אתה מוזמן לעשות זאת. הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 12:00, 18 יוני 2007 (EDT)
העניין עצמו התווסף ל"שבוע בימי חב"ד", תודה שהערת את תשומת ליבי. --chabadnik - שיחה 12:04, 18 יוני 2007 (EDT)
בתשובה לבקשתך, הנני מתחיל כעת בעזהי"ת לכתוב את הערך הנ"ל (על ר' מענדל פוטרפאס). מקווה לסיימו מקסימום תוך שבוע מהיום (ב' תמוז - זמן נ.י.)
שומרי אמונים 15:57, 18 יוני 2007 (EDT)
שינוי שם הערך
אנא לשנות את שם הערך מר' מענדל לר' מענדל פוטערפאס, אך להשאיר את השם המקורי להפנייה (כלומר, אם משהו מקליד בתיבת החיפוש ר' מענדל, שיצא לו ערך זה בשם ר' מענדל פוטערפאס).
תודה מראש.
שומרי אמונים - שיחה 16:55, 18 יוני 2007 (EDT)
אנא שנה את הקישור האדום שבתבנית של "השבוע בימי חב"ד" היכן שכתוב ר' מענדל פוטרפס לקישור הנכון. - וכמו שציינתי בהודעתי הקודמת, אנא שנה את שם הערך בכלל, ואז לא תצטרך אף לשנות את היקשור האדום בתבנית הנ"ל.
כמו כן, בבקשה ממך סדר את הערך בקטגוריה של חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א, במקום המתאים לו (אות פ').
תודה מראש. שומרי אמונים - שיחה 17:48, 18 יוני 2007 (EDT)
אלחנן! אני הסתבכתי כצת בקישור התמונה--אפי 23:18, 18 יוני 2007 (EDT) אני לא מצליח לשים את התמונות שהעלתי במקומם.--אפי 23:43, 18 יוני 2007 (EDT)
בבקשה תערוך
את 'וועד חיילי בית דוד' מופיע במוסדות וארגונים כללי. יעקב
לטפל במדור ספרות
בהרבה ערכים לספרים מופיע ליד שם הספר המילה ספר לדוגמא: תולדות חב"ד (ספר) משמע שהשאר אינם ספרים?נא לתקן--אפי 16:19, 19 יוני 2007 (EDT)
- שמות של ספרים שהשם שלהם הוא גם ערך, כמו למשל ליובאוויטש צריך להוסיף לשם הספר גם "(הספר)". הצלחה --chabadnik - שיחה 16:26, 19 יוני 2007 (EDT)
בסדר, איך אני יכול לתקן טעות כזאת בכותרת? פשוט יש כמה שעדיין דרושים תיקון--אפי 16:32, 19 יוני 2007 (EDT)
אי פי שמשחית ערכים
כתובת איי פיי זו: 89.138.240.227 השחיתה היום מספר ערכים. (ביניהם את"ה 770, יחי אדוננו - בשיחה ועוד). בבקשה לעבור לשחזר ולחסום איי פי זה. שניאור
שוב משחית
כתובת אי פי זו: 89.138.146.105 השחיתה כמה ערכים (קובץ 'יחי המלך', קונטרס 'חי וקיים', תו"ת בני ברק, 'בית משיח' ועוד), שיחזרתי מה שהשחית וחסמתיו לצמיתות ---בני 17:30, 21 יוני 2007 (EDT)
- כתובת זו דומה לכתובת הקודמת שהשחיתה, זו ששניאור חסם.
איך אפשר למחוק תמונה שהעלתי בטעות?--אפי 05:16, 20 יוני 2007 (EDT)
אחות התמימים
בבקשה להוסיף לערכים
שם תמונה
321 --אפי 16:35, 20 יוני 2007 (EDT)
קישור חיצוני
לפורים תשל"ו, שמיעת השיחה.(5:00דקות)
javascript:open_audio(%22playsong%22,1447) --אפי 02:31, 21 יוני 2007 (EDT)
מערך חסימות
ב"ה
לחב"דניק המסור. כדאי וחשוב מאוד לדאוג למיגנון של חסימות-מחשבים שמעוניים בהשחתת המוסד הקהילתי החשוב הזה של אינפופדיה. חבל מאוד שפעם אחר פעם הם מוכיחים כי אין מטרתם כלל בהפצת המעיינות ו"אופן המתקבל" כ"א בקידום מפלגתם גרידא והפלת כל "קנאת סופרים", חבל..
בויקיפדיה העברית החופשית חסומים אלפי (!!!) מחשבים ואולי אפי' עשרות אלפי לא הייתי מספיק משועמם לעבור אחורה, ואת כולם חסם אותו אחד, משמע ישנו אחד שזה התפקיד שלו, ראוי שגם אצלנו יהיה אחד כזה (אני כבר יש לי תפקיד..). הצלחות רבות יחי המלך המשיח. --66.176.227.11 05:26, 22 יוני 2007 (EDT)
אפשר ביקורת?
חב"דניק מסור: הכנסתי מספר ערכים חדשים, הייתי רוצה שתעבור עליהם ותתן את ביקורתך הבונה, בעז"ה.
--חיים נהר (שיחה) 16:06, 22 יוני 2007 (EDT)
- קיבלת בדף השיחה שלך. הצלחה! --chabadnik - שיחה 01:14, 24 יוני 2007 (EDT)
תודה רבה! אכן רק ביממה האחורנה עליתי על הפונקציה הזו. המשך לבקר, תודה
--חיים נהר (שיחה) 08:32, 24 יוני 2007 (EDT)
לינקים לשמות הרביים
פעמיים הכנסתי ערכים בהם היה כתוב "הרבי הרש"ב" או "הרבי הריי"צ" ועשיתי לינק למילה: הריי"צ וכיו"ב וזה לא מקשר.
כדאי לעשות שכל אפשרות כזאת כמו "הרבי הריי"צ" "הריי"צ" "הריי"ץ" וכיו"ב - יקשר לאותו ערך.
מחלקה ראשונה
לא סיימתי את עריכת הערך. ובכל אופן אולי לכל הפחות יש מקום לערך "מחלקות", ובאם לא היכן מקומו של מידע זה שחייב להיכנס היכן שהוא?
--חיים נהר (שיחה) 08:45, 24 יוני 2007 (EDT)
- לתוכן של המחלקות יש מקום באינפופדיה, לשמות המחלקות אין. התוכן עצמו צריך לבוא בפורטל:ניגוני חב"ד. אין עדיין פורטל כזה ואתה מוזמן בשמחה לכתוב אותו. הצלחה --chabadnik - שיחה 13:04, 24 יוני 2007 (EDT)