שיחה:סימני הסדר

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

זה ערך של גאולה שארוך כמו הגלות. --ראשית ואחרית שלום - סוכת שלום 22:31, 25 בפברואר 2010 (UTC)

עזרה

מפריע לי מאוד האורך של ערך זה.

השנה כאשר הסבתי לשולחן הסדר, דאבתי מעט על כך שלא עברתי מראש על ערך זה ללמוד בקיצור את הההלכות והמנהגים.

והסיבה לכך שאכן לא עשיתי זאת, כאמור בגלל אריכותו. מישהו מסכים איתי?

מה הערך העליון, שיהיו ערכים ארוכים יותר מוויקי, או שיהיה ערך מעניין ותמציתי? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 03:24, 2 באפריל 2010 (UTC)

א. מה לעשות שיש הרבה הלכות בליל הסדר? ב. הערך הזה הוא לא אנציקלופדי ואכן יש צורך לתמצתו (מספר פעמים כבר אמרתי לך שקטגוריה מנהגים טרם זכתה לטיפול יסודי). ג. הערך העליון שלנו הוא להיות יחודיים ומקוריים ללא צורך לפזול לויקיפדיה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:08, 2 באפריל 2010 (UTC)
הבעיה היא היא אחרת, אם תבדוק תראה ש99% מהנכתב בערך לכה"פ, חיוני. הפתרון היחיד - לחלק את הערך לפי סימני הסדר. במקרה והערכים יהיו קצרים מדי באחד מסימני הסדר, אוסיף עליהם מתוך זכרונות הרב אופן שבידי. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 13:55, 2 באפריל 2010 (UTC)
לא הבנתי מה ההבדל בין ערך אחד ארוך לבין שש עשרה ערכים קטנים. הערך כולו זקוק לשיכתוך אנציקלופדי. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:58, 2 באפריל 2010 (UTC)
ערך ארוך הוא לא נוח לקריאה כלל. למשל: כאשר מישהו יראה שיחה של הרבי המתפרשת על פני שלושים עמודים, אם הוא לא חסיד חב"ד הוא לא יטרח ללמדה. משא"כ אם תהיה זו ווארט קצר בן שלושה שורות, או אפילו הרבה וורטים קטנים הוא יקרא אותם. מובן? --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 14:01, 2 באפריל 2010 (UTC)
זה נכון לגבי שיטות פירסום, אבל לא לגבי אנציקלופדיה, שם אנשים מחפשים לדעת נתונים ועובדות ולא מחפשים שיעשו להם את זה "נוח". --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:08, 2 באפריל 2010 (UTC)
נו נו.. עם אמן הויכוחים אי אפשר להתווכח.. אחכה שמישהו יבוא לעזרתי או לעזרתך. --ראשית ואחרית שלום - סוכת (שיחת) שלום 14:10, 2 באפריל 2010 (UTC)