תבנית:היום יום/י"ח חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל תכלית הכוונה". | ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל תכלית הכוונה".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}[[קטגוריה:היום יום|מ]]</noinclude> | ||
<noinclude> | |||
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}} | |||
[[קטגוריה:היום יום|מ]] |
גרסה מ־19:08, 20 באוקטובר 2010
בתורה אור פרשת חיי שרה סוף דיבור המתחיל "להבין מה שאמרו רבותנו זכרונם לברכה יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".
הקודם: י"ז מר-חשוון |
{{{רשימה}}} | הבא: י"ט מר-חשוון |