שיחה:איסר בער גילרסון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 7: שורה 7:
::::::: אם יש רב בשם זה, אז הוא לא דימיוני, ואם אין אז הוא דימיוני. איני חושב כי דמות המבוססת על דמות אחרת זכאית לערך כאן. [[משתמש:פיני|פיני]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 07:44, 26 במאי 2010 (UTC)
::::::: אם יש רב בשם זה, אז הוא לא דימיוני, ואם אין אז הוא דימיוני. איני חושב כי דמות המבוססת על דמות אחרת זכאית לערך כאן. [[משתמש:פיני|פיני]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 07:44, 26 במאי 2010 (UTC)
::::::::לא ברור, וודאי שהייתה דמות כזו, אמנם כל הפרטים וכו' - לאו דווקא אמיתיים. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
::::::::לא ברור, וודאי שהייתה דמות כזו, אמנם כל הפרטים וכו' - לאו דווקא אמיתיים. ---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
::::::::::לא כל הדמויות בספר הנ"ל הן אמיתיות, ומנין לך שדמות זו אינה דמיונית? [[משתמש:פיני|פיני]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 14:11, 26 במאי 2010 (UTC)

גרסה מ־17:11, 26 במאי 2010

לא הצלחתי למצוא אותו בגוגל, ומה שכן קיים (שני קישורים) חסום לי עם רימון, שיהיו בריאים, עכ"פ מי שיודע שיוסיף, עכ"פ איפה הוא מוזכר--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 17:15, 20 אוגוסט 2009 (IDT)

שתהיה לי בריא, אדג. הלילה קראתי את כוחה של סנגוריה מאת ר' פישל שניאורסאהן, וחלק גדול מהספר עוסק בהרב ממאלינסק. תכננתי ליצור ערך בעוד יומיים, ואתה באת והכרחת אותי להרחיב עליו בשעות הקרובות..נו מיילא...חסיד חב"ד* אידישעפדיה* המהפכה החדשה
הריני מודיע בשער בת רבים, הפכתי את הרשת האינטרנטית בצורה מקצועית כולל חיפוש בעשרות צורות בהיברובוקס, חיפוש אחר שם העיר, חוזרים- נאדה. פתאום אתה מוציא לי ערך מושלם, אתה עושה אותי בריא!--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 03:50, 21 אוגוסט 2009 (IDT)
הצלחת להצחיק אותי כהוגן.... חסיד חב"ד* אידישעפדיה* המהפכה החדשה
מאלינסק - יש עיר כזו בחבר העמים, תחפשו בגוגל "מאלינסק". הוא לא היה "חוזר" אלא כאשר שב מליובאוויטש היה חוזר מאמרים בפני בני קהילתו. פישל ש. כותב בספרו כי לסיפור ההיסטורי הוסיף רקע כללי ודמויות וכו', ומי שקורא את הספר, מבין כי עיקרי הפרשיה נכונים ותו לא. מאידך הרשד"ב לוין, במאמרו לפני כמה שבועות בכפ"ח, הפנה אין ספור פעמים, לספר זה, והיה נראה כי הוא אסמכתא ברורה. ועוד - מכיון שחלק מהחב"דפדים, הם יושבי אוהל, הייתי מציע להם לא לקרוא את הספר, אשר בו יש גם דברי רהב אשר אינם מתאימים (סגנון ליהמן המקורי) וד"ל.פיני · (טובת הזולת) 07:48, 21 במאי 2010 (UTC)
טוב פיני, לא נחדש שוב את הוויכוח. בקשר לדמות - ביררתי ואכן היא אינה 100% אמיתית, אך-גם לא דמיונית. בואו ולא ניסחף להגדירה בקיצוניות. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
אם יש רב בשם זה, אז הוא לא דימיוני, ואם אין אז הוא דימיוני. איני חושב כי דמות המבוססת על דמות אחרת זכאית לערך כאן. פיני · (טובת הזולת) 07:44, 26 במאי 2010 (UTC)
לא ברור, וודאי שהייתה דמות כזו, אמנם כל הפרטים וכו' - לאו דווקא אמיתיים. ---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
לא כל הדמויות בספר הנ"ל הן אמיתיות, ומנין לך שדמות זו אינה דמיונית? פיני · (טובת הזולת) 14:11, 26 במאי 2010 (UTC)