תפארת הקודש: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
שורה 10: שורה 10:
כפי שמבאר המחבר בהקדמתו, ברצונו לתקן שמידי שנה יעברו במתינות על כל התרי"ג מצוות, סידר את כל המצוות באופן כזה אשר מידי שבוע יצטרכו לקרוא 12 מצוות, אותם כתב בחרוזים עם רמזים והוספות שונות בכל שבוע ושבוע, במטרה שהקורא בספר יסיים בתוך שנה את קריאת כל המצוות. בכך, מצטרף המחבר למוני המצוות אשר חלקם אף כתבו את המצוות בחרוזים שונים.
כפי שמבאר המחבר בהקדמתו, ברצונו לתקן שמידי שנה יעברו במתינות על כל התרי"ג מצוות, סידר את כל המצוות באופן כזה אשר מידי שבוע יצטרכו לקרוא 12 מצוות, אותם כתב בחרוזים עם רמזים והוספות שונות בכל שבוע ושבוע, במטרה שהקורא בספר יסיים בתוך שנה את קריאת כל המצוות. בכך, מצטרף המחבר למוני המצוות אשר חלקם אף כתבו את המצוות בחרוזים שונים.


הספר נדפס לראשונה בפיורדא בשנת תס"א.
הספר נדפס לראשונה בפיורדא בשנת ה'תס"א.


חלק ב' נדפס לראשונה בפראג בשנת תע"ג.
חלק ב' נדפס לראשונה בפראג בשנת ה'תע"ג.


בהסכמות שבראש הספר, מופיעים דברי שבח אודות המחבר על גדולתו בתורה, היותו מרביץ תורה ברבים, אשר 'משנתו קב ונקי', ובמיוחד מרבים לשבח את חסידותו ופרישותו בהיותו ירא חטא.
בהסכמות שבראש הספר, מופיעים דברי שבח אודות המחבר על גדולתו בתורה, היותו מרביץ תורה ברבים, אשר 'משנתו קב ונקי', ובמיוחד מרבים לשבח את חסידותו ופרישותו בהיותו ירא חטא.
3,902

עריכות