שיחה:אגודת חסידי חב"ד בישראל: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 433: שורה 433:
::לכך בדיוק התכוונתי, אני לא רואה מטרה מקודשת להכנס כעת לויכוח פוליטי ללא תוחלת בקשר לאגו"ח ואנשי' או לרבני הבי"ד, אני מתלונן ע"כ שכבודו (ששם משפחתו והזיקה לנושא זה ידועה היטב לכולם) כותב בנושא בסגנון: (א) אישי. (ב). מתלהם. (ג) בלתי עניני. (ד) לא אנציקלופדי. וכו' וכו'. תוך כדי התעלמות מוחלטת שיש יותר ממנין אנשים בחב"ד שחושב אחרת ממנו, וסביר להניח שאם תתקשר לשוחח עם סגן מזכיר הבי"ד (או לבניו) יהי' לו מה לענות לך היטב, וכמובן שהניסיון לספר כאילו משמיטים כאן מסמך שכתב פלוני ואלמוני הוא מטופש כי באותה מידה יש לצד השני מסמכים כאלו! אגב, גם ניסיון הסיפור כאילו יש בבי"ד החלטות יחיד הוא שקרי - גם אם נכון שאין הסכמה רחבה של כל חברי הבי"ד, מ"מ ארבעה (קרי: רוב) חברי הבי"ד הם בצד מסויים באירוע. ועכ"פ הנקודה העיקרית בכל הנ"ל היא שיש מספר אנשים שנכנסו לסיפור הזה כי בטוחים שחב"ד היא מגרש פוליטי לנקמות משפחתיות על מה שעשו לאבא שלי או לסבא שלי, האנשים האלה שכחו מכך שיש לנו רבי, נשיא ומנהיג שנמצא כאן ורואה הכל, הם חושבים (בל' רז"פ:) ש"צמצום כפשוטו" רח"ל, והם לא קולטים שיש דין ויש דיין, מוסדות של הרבי אינם מגרש כדורגל לשחקנים מוכשרים, הם נועדו בשבי להרבות כבוד שמים בעולם, להפיץ את המעיינות חוצה, וכל הביצה הפוליטית הזאת בודאי ובודאי לא תועיל שעוד יהודי יתקרב לרבי, בטח ההתייחסות הזאת באתר המכנה א"ע חב"די וטוען שמטרתו היא הפצת המעיינות - בכנות אף אחד לא חושב שהכתיבה ע"כ תקרב עוד יהודי, אף אחד לא מאמין שזה עושה נח"ר לרבי, אחד מעשרת המבצעים של הרבי הוא מבצע אהבת ישראל - הפי' בזה הוא פשוט לאהוב את השני ולא לשנוא, לא משנה מה הוא עשה, וכמבואר בארוכה בערך זה באתר זה(!) סוף דבר: אני לא מאמין שתשנה משהו בדרכך ובמעשיך, כי מישהו שמאמין שיש היתר כלשהו להרביץ בביהכנ"ס וביהמ"ד ובית של מעשים טובים (כן! רק טובים!!!) של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, זה מישהו שלא מאמין בכלל בנצחיות חייו של הרבי, הוא לא מאמין בכל המושג של נשיא הדור, הוא לא מאמין במשיח וכמובן גם לא בהקב"ה, וממילא אין סיכוי שיקלוט ללבו דבר אחד מתוך כל מה שכתבתי כאן. בכל-זאת היות ואני יודע שמסתובבים כאן כמה ניקים יותר שפויים באזור - אני כותב זאת להם, וכן למנהל ר' {{א|שיע.ק}} שידעו שגם לטובת האתר זה מיותר, כי זה מוריד את אמינותו של האתר בעיני רבים, וגם ניסוח פשוט אינו אנציקלופדי, לא קריא וכו' (שזה משהו טכני שגם אם לא משנים כלום בתוכן הוא טעון שיפור), ועיקר הסיבה שאני כותב היא מכאב על יהודים שרח"ל מקרבים את הביטוי "שלשים שנה" להיות נכון, מרחקים את חזרתו של הרבי אלינו תומ"י ממש, ולהשמיע קול צלול וברור אותו משתיקים מרוב חסידי חב"ד שאינם יודעים על סיפורי פוליטיקה אלא פשוט רוצים לראות את הרבי כאן ועכשיו! בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים!!!
::לכך בדיוק התכוונתי, אני לא רואה מטרה מקודשת להכנס כעת לויכוח פוליטי ללא תוחלת בקשר לאגו"ח ואנשי' או לרבני הבי"ד, אני מתלונן ע"כ שכבודו (ששם משפחתו והזיקה לנושא זה ידועה היטב לכולם) כותב בנושא בסגנון: (א) אישי. (ב). מתלהם. (ג) בלתי עניני. (ד) לא אנציקלופדי. וכו' וכו'. תוך כדי התעלמות מוחלטת שיש יותר ממנין אנשים בחב"ד שחושב אחרת ממנו, וסביר להניח שאם תתקשר לשוחח עם סגן מזכיר הבי"ד (או לבניו) יהי' לו מה לענות לך היטב, וכמובן שהניסיון לספר כאילו משמיטים כאן מסמך שכתב פלוני ואלמוני הוא מטופש כי באותה מידה יש לצד השני מסמכים כאלו! אגב, גם ניסיון הסיפור כאילו יש בבי"ד החלטות יחיד הוא שקרי - גם אם נכון שאין הסכמה רחבה של כל חברי הבי"ד, מ"מ ארבעה (קרי: רוב) חברי הבי"ד הם בצד מסויים באירוע. ועכ"פ הנקודה העיקרית בכל הנ"ל היא שיש מספר אנשים שנכנסו לסיפור הזה כי בטוחים שחב"ד היא מגרש פוליטי לנקמות משפחתיות על מה שעשו לאבא שלי או לסבא שלי, האנשים האלה שכחו מכך שיש לנו רבי, נשיא ומנהיג שנמצא כאן ורואה הכל, הם חושבים (בל' רז"פ:) ש"צמצום כפשוטו" רח"ל, והם לא קולטים שיש דין ויש דיין, מוסדות של הרבי אינם מגרש כדורגל לשחקנים מוכשרים, הם נועדו בשבי להרבות כבוד שמים בעולם, להפיץ את המעיינות חוצה, וכל הביצה הפוליטית הזאת בודאי ובודאי לא תועיל שעוד יהודי יתקרב לרבי, בטח ההתייחסות הזאת באתר המכנה א"ע חב"די וטוען שמטרתו היא הפצת המעיינות - בכנות אף אחד לא חושב שהכתיבה ע"כ תקרב עוד יהודי, אף אחד לא מאמין שזה עושה נח"ר לרבי, אחד מעשרת המבצעים של הרבי הוא מבצע אהבת ישראל - הפי' בזה הוא פשוט לאהוב את השני ולא לשנוא, לא משנה מה הוא עשה, וכמבואר בארוכה בערך זה באתר זה(!) סוף דבר: אני לא מאמין שתשנה משהו בדרכך ובמעשיך, כי מישהו שמאמין שיש היתר כלשהו להרביץ בביהכנ"ס וביהמ"ד ובית של מעשים טובים (כן! רק טובים!!!) של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, זה מישהו שלא מאמין בכלל בנצחיות חייו של הרבי, הוא לא מאמין בכל המושג של נשיא הדור, הוא לא מאמין במשיח וכמובן גם לא בהקב"ה, וממילא אין סיכוי שיקלוט ללבו דבר אחד מתוך כל מה שכתבתי כאן. בכל-זאת היות ואני יודע שמסתובבים כאן כמה ניקים יותר שפויים באזור - אני כותב זאת להם, וכן למנהל ר' {{א|שיע.ק}} שידעו שגם לטובת האתר זה מיותר, כי זה מוריד את אמינותו של האתר בעיני רבים, וגם ניסוח פשוט אינו אנציקלופדי, לא קריא וכו' (שזה משהו טכני שגם אם לא משנים כלום בתוכן הוא טעון שיפור), ועיקר הסיבה שאני כותב היא מכאב על יהודים שרח"ל מקרבים את הביטוי "שלשים שנה" להיות נכון, מרחקים את חזרתו של הרבי אלינו תומ"י ממש, ולהשמיע קול צלול וברור אותו משתיקים מרוב חסידי חב"ד שאינם יודעים על סיפורי פוליטיקה אלא פשוט רוצים לראות את הרבי כאן ועכשיו! בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים!!!
:::אני מוכרח להוסיף ענין נוסף: התוצאה הישירה שכמובן הולכת להיות מכל המשחק הזה באגו"ח היא - כך ברור לכולם שיהי' מחר, ויש מחר שהוא לאחר זמן... - מלחמה בבי"ד רבני חב"ד (בעצם זה כבר התחיל עכשיו רק באופן בלתי רשמי), אני מוכרח להבהיר כאן משהו: הרבי כינה אותם 'בית דין' (לא 'ועד' כועד רבני ליובאוויטש וכיו"ב), ואולי א' הביאורים בזה הוא ע"פ ההלכה שבי"ד הם אפי' "שוגגים, מוטעים, מזידין (!!!)" וכידוע הסיפור עם רבי יהושע בר"ה ספ"ב, הרבי ידע היטב על ההעלם והסתר של ה-29 שנה הקרובות, ובדיוק לכן הרבי קבע מראש ("דער רבי האט אלץ באווארנט"!!!) מי יקבע את הענינים בחב"ד דארה"ק, ע"י עשרות מענות ומכתבים שבכל ענין שבחב"ד בארה"ק הבי"ד פוסק, הרבי הוא שמינה את הרב ירוסלבסקי וכינה אותו "בא-כח" בארה"ק (לא כאלו המנסים לקרוא כן לעסקן אחר, ואכ"מ), הרבי מינה את הרב גלוכובסקי ולא בטעות בחלוקת דולרים בתשנ"ב הרבי קרא לו שוב ונתן לו דולר נוסף ואמר "אתה הרי מנהיג של ועד הרבנים שם" (עי' בערכו), הרבי ידע היטב את מי הוא ממנה, מה המשמעות לזה, ומה יהיו ההשלכות לכך בתשפ"ד, כל מי שינסה לטעון אחרת, לא משנה אם הוא רב שרצה להצטרף לבי"ד ולא התקבל שמאז יש לו טינה אליהם, וגם לא משנה אם יהיו אלו כל רבני חב"ד - אין לו שום זכות לזה, הרבי הוא הקובע והרבי קבע מי יקבע בשבילו, ומי שיש לו בעיות יכול להתפוצץ ולחפש לו רבי אחר שיעשה לו חיים טובים! נקודה נוספת: ברוח הזמן העכשווית ימי ספירת העומר - אין צורך להאריך בענין האחדות, אבל מוכרחני להבהיר: יום ראשון הקרוב הוא ל"ג בעומר, הרבי אמור לצאת לפאראד, בתשל"ג ל"ג בעומר חל ביום ראשון והרבי לא יצא לפאראד בגלל מריבה של שני עסקנים בקראון הייטס (ועיי"ע תשכ"ג כיו"ב), כל מי שהי' שם באותה שבת של ערב ל"ג בעומר לא שוכח את הדברים החריפים שנאמרו שם, והבה נעשה חשבון נפש ביחד: ביום ראשון הקרוב כולנו רוצים לראות את הרבי בפאראד בעזרת ביהמ"ק, האם הרבי יצא או לא???
:::אני מוכרח להוסיף ענין נוסף: התוצאה הישירה שכמובן הולכת להיות מכל המשחק הזה באגו"ח היא - כך ברור לכולם שיהי' מחר, ויש מחר שהוא לאחר זמן... - מלחמה בבי"ד רבני חב"ד (בעצם זה כבר התחיל עכשיו רק באופן בלתי רשמי), אני מוכרח להבהיר כאן משהו: הרבי כינה אותם 'בית דין' (לא 'ועד' כועד רבני ליובאוויטש וכיו"ב), ואולי א' הביאורים בזה הוא ע"פ ההלכה שבי"ד הם אפי' "שוגגים, מוטעים, מזידין (!!!)" וכידוע הסיפור עם רבי יהושע בר"ה ספ"ב, הרבי ידע היטב על ההעלם והסתר של ה-29 שנה הקרובות, ובדיוק לכן הרבי קבע מראש ("דער רבי האט אלץ באווארנט"!!!) מי יקבע את הענינים בחב"ד דארה"ק, ע"י עשרות מענות ומכתבים שבכל ענין שבחב"ד בארה"ק הבי"ד פוסק, הרבי הוא שמינה את הרב ירוסלבסקי וכינה אותו "בא-כח" בארה"ק (לא כאלו המנסים לקרוא כן לעסקן אחר, ואכ"מ), הרבי מינה את הרב גלוכובסקי ולא בטעות בחלוקת דולרים בתשנ"ב הרבי קרא לו שוב ונתן לו דולר נוסף ואמר "אתה הרי מנהיג של ועד הרבנים שם" (עי' בערכו), הרבי ידע היטב את מי הוא ממנה, מה המשמעות לזה, ומה יהיו ההשלכות לכך בתשפ"ד, כל מי שינסה לטעון אחרת, לא משנה אם הוא רב שרצה להצטרף לבי"ד ולא התקבל שמאז יש לו טינה אליהם, וגם לא משנה אם יהיו אלו כל רבני חב"ד - אין לו שום זכות לזה, הרבי הוא הקובע והרבי קבע מי יקבע בשבילו, ומי שיש לו בעיות יכול להתפוצץ ולחפש לו רבי אחר שיעשה לו חיים טובים! נקודה נוספת: ברוח הזמן העכשווית ימי ספירת העומר - אין צורך להאריך בענין האחדות, אבל מוכרחני להבהיר: יום ראשון הקרוב הוא ל"ג בעומר, הרבי אמור לצאת לפאראד, בתשל"ג ל"ג בעומר חל ביום ראשון והרבי לא יצא לפאראד בגלל מריבה של שני עסקנים בקראון הייטס (ועיי"ע תשכ"ג כיו"ב), כל מי שהי' שם באותה שבת של ערב ל"ג בעומר לא שוכח את הדברים החריפים שנאמרו שם, והבה נעשה חשבון נפש ביחד: ביום ראשון הקרוב כולנו רוצים לראות את הרבי בפאראד בעזרת ביהמ"ק, האם הרבי יצא או לא???
:::אוווו יצא המרצע מן השק, "שפויים" "טרוריסטים" "מרביצי מכות בשביל". ואחרי זה תדבר איתי על אחדות.... יד שמאל תוקפת והופכת את הדיון למאוד אישי, תוקפת רבנים (הרב יורקביץ' הוא נציג עשרות רבנים כדוגמת כלל רבני [[מכון הלכה חב"ד]] וחלק מחברי הבית דין רבני חב"ד ואל תתכחש לזה, ואל תזלזל בהם!) כל זאת תוכך כדי שיד ימין מורידה דמעות תנין על ה"אחדות" שכל-כך יקרה לרבי ושכמובן איך לא - המשחיטסים הקיצוניים אשמים בכך שאין אותה, ועל מינויים שהרבי מינה - אך כמובן רק אלה שבצד הנכון (עיין ערך צבאות השם מול הפנסאים, ניהול 770 בארץ ובבל). אז אחרי שכתבתי את חובת התוכחה אני ישתדל (למרות שאתה מנסה לגרור אותי בכח) לכתוב בצורה עניינית ולא להיסחף לזירה האישית שאתה מנסה לסחוף אותי. אז לפני שאני יתחיל אני רק יכתוב לך שפה זה לא פורום כאן כותבים עובדות, יש לך השגות על המשפט? השגות על הרבנים? יש פורומים, יש וואטסאפים (אותם מקומות בהם המשיחסטים מושמצים ומגדופים בידי אותם אלה שכל-כך "חשוב להם האחדות" וכל-כך חשוב להם "דעת הרבי") אז לכן אני יכתוב פה עובדות: נציג רבני חב"ד במשפט על אגו"ח הוא הרב יורקוביץ' שמייצג בעמדתו את כלל הגורמים הרלוונטים הנקראים משיחטסים (האלה מחרחרי הריב, האלה שזורקים בייצים וסלטים ב770, האלה שמרביצים בשביל, האלה שיש להם זנב וקרניים - בידיוק אלה) שמאז השלטות אהרונוב על אגו"ח אין להם ייצוג והם מחורפים ומושמצים מעל גבי בימות ציבוריות, השמצות שלא חסכו מציבור חסידי יקר ומגודף הנ"ל גם במשפט עצמו! ולכן לאחר שהבית דין לא מתפקד כראוי לפי הוראות הרבי הוחלט על-פי דעת רבנים (לא עסקנים, לא נכדים של, לא בנים של, ולא חמורים של) לפנות לערכאות למה? מה קרה? הסיבות הנ"ל אינם מקומם כאן, פה כנ"ל מייצגים עובדות. ולעיון [https://chabadpedia.co.il/images/b/b1/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%93%D7%99%D7%9F.pdf הנה מסמך מעניין שכדאי לקרוא, בו הבית דין כותב את עמדתו ובנספחים מוצג עמדתו של הרב יורקוביץ' כלפי אמינתו של הבית דין כיום ותקודו המוטה במוצר]. עוד עובדה היא שבמשפט הוצגו דברים קשים ומעליבים ופוגעניים כלפי חסידים של הרבי, בכל מהלך המשפט הסיברו כלל נציגי אהרונוב למה אסור למשחיסטים יהיה ייצוג כלשהו בשום ארגון חב"די איזה אשר יהיה, הם לא הסתירו את זה הם נופפו בכך בגאון מעל גבי מסמכים, ואף בנאומים. עובדה. עוד עובדה היא כפי שנתן לראות במסמך שהבאתי לפני שהרב גלוכובסקי כותב מתכבים ללא התייעצות עם חברי בית הדין אלא דרך "מזכירות בית הדין" ללא ידיעת הרבנים החברים בו שהביאו את תמיהתם הגדולה הן באיספת הבי"ד והן בפני רבנים אך - להם אסור להגיב ולדבר, הם הרי לא "מינויים של הרבי". ולכן חשוב להדגיש '''למען אמינות האתר''' שהרב גלוכובסקי כותב בשם עצמו ולא בשם הבית-דין. המשך דיון מענה. אהה כמובן - האחדות חשובה לרבי! אהרונוב לשלטון! [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 18:02, 24 במאי 2024 (IDT)
::::אוווו יצא המרצע מן השק, "שפויים" "טרוריסטים" "מרביצי מכות בשביל". ואחרי זה תדבר איתי על אחדות.... יד שמאל תוקפת והופכת את הדיון למאוד אישי, תוקפת רבנים (הרב יורקביץ' הוא נציג עשרות רבנים כדוגמת כלל רבני [[מכון הלכה חב"ד]] וחלק מחברי הבית דין רבני חב"ד ואל תתכחש לזה, ואל תזלזל בהם!) כל זאת תוכך כדי שיד ימין מורידה דמעות תנין על ה"אחדות" שכל-כך יקרה לרבי ושכמובן איך לא - המשחיטסים הקיצוניים אשמים בכך שאין אותה, ועל מינויים שהרבי מינה - אך כמובן רק אלה שבצד הנכון (עיין ערך צבאות השם מול הפנסאים, ניהול 770 בארץ ובבל). אז אחרי שכתבתי את חובת התוכחה אני ישתדל (למרות שאתה מנסה לגרור אותי בכח) לכתוב בצורה עניינית ולא להיסחף לזירה האישית שאתה מנסה לסחוף אותי. אז לפני שאני יתחיל אני רק יכתוב לך שפה זה לא פורום כאן כותבים עובדות, יש לך השגות על המשפט? השגות על הרבנים? יש פורומים, יש וואטסאפים (אותם מקומות בהם המשיחסטים מושמצים ומגדופים בידי אותם אלה שכל-כך "חשוב להם האחדות" וכל-כך חשוב להם "דעת הרבי") אז לכן אני יכתוב פה עובדות: נציג רבני חב"ד במשפט על אגו"ח הוא הרב יורקוביץ' שמייצג בעמדתו את כלל הגורמים הרלוונטים הנקראים משיחטסים (האלה מחרחרי הריב, האלה שזורקים בייצים וסלטים ב770, האלה שמרביצים בשביל, האלה שיש להם זנב וקרניים - בידיוק אלה) שמאז השלטות אהרונוב על אגו"ח אין להם ייצוג והם מחורפים ומושמצים מעל גבי בימות ציבוריות, השמצות שלא חסכו מציבור חסידי יקר ומגודף הנ"ל גם במשפט עצמו! ולכן לאחר שהבית דין לא מתפקד כראוי לפי הוראות הרבי הוחלט על-פי דעת רבנים (לא עסקנים, לא נכדים של, לא בנים של, ולא חמורים של) לפנות לערכאות למה? מה קרה? הסיבות הנ"ל אינם מקומם כאן, פה כנ"ל מייצגים עובדות. ולעיון [https://chabadpedia.co.il/images/b/b1/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%93%D7%99%D7%9F.pdf הנה מסמך מעניין שכדאי לקרוא, בו הבית דין כותב את עמדתו ובנספחים מוצג עמדתו של הרב יורקוביץ' כלפי אמינתו של הבית דין כיום ותקודו המוטה במוצר]. עוד עובדה היא שבמשפט הוצגו דברים קשים ומעליבים ופוגעניים כלפי חסידים של הרבי, בכל מהלך המשפט הסיברו כלל נציגי אהרונוב למה אסור למשחיסטים יהיה ייצוג כלשהו בשום ארגון חב"די איזה אשר יהיה, הם לא הסתירו את זה הם נופפו בכך בגאון מעל גבי מסמכים, ואף בנאומים. עובדה. עוד עובדה היא כפי שנתן לראות במסמך שהבאתי לפני שהרב גלוכובסקי כותב מתכבים ללא התייעצות עם חברי בית הדין אלא דרך "מזכירות בית הדין" ללא ידיעת הרבנים החברים בו שהביאו את תמיהתם הגדולה הן באיספת הבי"ד והן בפני רבנים אך - להם אסור להגיב ולדבר, הם הרי לא "מינויים של הרבי". ולכן חשוב להדגיש '''למען אמינות האתר''' שהרב גלוכובסקי כותב בשם עצמו ולא בשם הבית-דין. המשך דיון מענה. אהה כמובן - האחדות חשובה לרבי! אהרונוב לשלטון! [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 18:02, 24 במאי 2024 (IDT)
::::::לאחר שוך חמת הזעם אני ינסה לעשות קצת סדר: השאלה הגדולה העומדת מאחורי המשפט היא מרכזית ואחת: האם המשיחיסטים זכאים לייצוג במוסדות חב"ד (את צד זה מייצגים רבני חב"ד בראשות מכון הלכה חב"ד עם המייצג הרב יורקוביץ') או שמא אסור לתת להם ייצוג בשום מוסד ניהולי חב"די (דעה זו מייצג בגאון  הרב גלוכובסקי, ונציגי אהרונוב. לבית דין (המורכב משלל החברים בו) אין עמדה מוצהרת בעניין.) ומפה העניינים התגלגלו... [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 19:05, 24 במאי 2024 (IDT)


== תמונת הסמל ==
== תמונת הסמל ==
12,869

עריכות