1,221
עריכות
(←הפניות) |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 37: | שורה 37: | ||
::אמת ויציב, אבל אגב, מנין לכת"ר ענינים שכאלה שברומו של עולם?--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 08:23, 4 באפריל 2010 (UTC) | ::אמת ויציב, אבל אגב, מנין לכת"ר ענינים שכאלה שברומו של עולם?--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 08:23, 4 באפריל 2010 (UTC) | ||
:לא הבנת. אין בכוונתי לומר שהעיסוק בחב"דפדיה הוא מיותר, אלא שהקפידא שיהיה '''ביגיעה''' בדווקא, מוטב שיהיה בדברי אביי ורבא. --טראכט גוט וועט זיין גוט. [[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 08:26, 4 באפריל 2010 (UTC) | :לא הבנת. אין בכוונתי לומר שהעיסוק בחב"דפדיה הוא מיותר, אלא שהקפידא שיהיה '''ביגיעה''' בדווקא, מוטב שיהיה בדברי אביי ורבא. --טראכט גוט וועט זיין גוט. [[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 08:26, 4 באפריל 2010 (UTC) | ||
::בתורה היגיעה היא מעלה בפני עצמה, לט בשביל לזכור, ענין היגיעה הוא מילה בגרמיה. משא"כ במילי דעלמא, הרי זה כלי בלבד ע"מ לזכור את הדברים. ודו"ק, וק"ל. ואין להקשות מהמבואר גבי ששת ימים תיעשה מלאכה, דהתם מדובר בהנחה שבדבר ולא עצם השימוש בשכל, אפילו באופן דיגיעה, ודו"ק--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 08:28, 4 באפריל 2010 (UTC) |