שיחה:מרדכי דב טברסקי (הורנסטייפל): הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(←חשיבות) |
(←חשיבות) |
||
שורה 22: | שורה 22: | ||
:::קשורה ישירות ¤ '''[[משתמש:חבר|חבר]]''' ([[שיחת משתמש:חבר|שיחה]]) נכתב בשעה 14:59 - היום, [[ה' בטבת]] [[תשפ"א]] מגיע משיח. | :::קשורה ישירות ¤ '''[[משתמש:חבר|חבר]]''' ([[שיחת משתמש:חבר|שיחה]]) נכתב בשעה 14:59 - היום, [[ה' בטבת]] [[תשפ"א]] מגיע משיח. | ||
::::לא הבנתי מדוע נין, ובן דוד אישה, קשור יותר מבן דוד שני. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 15:16, ה' בטבת ה'תשפ"א | ::::לא הבנתי מדוע נין, ובן דוד אישה, קשור יותר מבן דוד שני. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 15:16, ה' בטבת ה'תשפ"א | ||
:::::בואו ונגיד ו[[אברהם דוד שלונסקי]] (בן דוד שלישי של הרבי) היה דמות אפרורית ולא מוכרת, אכן לא הייתה שום סיבה לכתוב עליו ערך, למרות הוא היה בקשר עם רבוה"נ, כי הוא בדיוק כמו [[אסא פז]] ו[[יצחק אברהם רוטנברג]] ששתיהם יהודים חביבים שעמדו בקשר עם הרבי. אך [[מנחם מענדל שניאורסון (בן דוד אדמו"ר שליט"א)|מ"מ שניאורסון]] שלא עמד בקשר עם הרבי, זכאי מהיותו בן דוד ראשון. קשר ישיר. מקווה שהובנתי ¤ '''[[משתמש:חבר|חבר]]''' ([[שיחת משתמש:חבר|שיחה]]) נכתב בשעה 15:24 - היום, [[ה' בטבת]] [[תשפ"א]] מגיע משיח. | |||
== לגבי העצים בערך == | == לגבי העצים בערך == |
גרסה מ־17:24, 20 בדצמבר 2020
חבר, ציינת שעשית לערך עריכה חב"דפדית, הייתי שמח לדעת מהי. נראה כהעתקה גמורה, וההבדל היחיד הוא שאין תמונה, מה חב"דפדי בזה? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:50, כ"ח באלול ה'תש"ף
- קרייזי אבאוט משיח, מחילה על התגובה המאוחרת, הכוונה בעריכה חב"דפדית הייתה להתאים את הערך לסגנון החב"דפדי, עוד לפני הוספת תוכן חב"די. תוכל לשים לב לעוד הרבה שינויים מהמכלול. מקווה שהובנתי | חבר (שיחה) נכתב בשעה 09:39 - היום, כ"ה בתשרי תשפ"א מגיע משיח.
- גם אני מתנצל על האיחור. על כך קשה לי בשנים: א. מהם השינויים וכמה משמעות יש להם, ב. האם בלי הוספת תוכן חב"די זכאי לערך (אני לא מכיר מספיק את הדמות). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:48, ב' בחשוון ה'תשפ"א
- תבדוק שוב, אבל זה לא העניין כרגע. זכאי כי הוא מבית הרב, לא? בטוחני כי היה בקשר עם א' הרביים,(צריך לחפש) כמו צאצאיו, ראה בערך על צ'רקס. ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 15:56 - היום, ב' בחשוון תשפ"א מגיע משיח.
- בית הרב - זו שאלה, במדיניות כתוב: "אם האישיות קשורה ישירות (לא בני דודים שניים וכדו') למשפחת רבותינו נשיאינו היא זכאית לערך". איני יודע בנדו"ד... אם היה בקשר אם הרביים בודאי, רק צריך לכתוב את זה בערך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:45, ב' בחשוון ה'תשפ"א
- תבדוק שוב, אבל זה לא העניין כרגע. זכאי כי הוא מבית הרב, לא? בטוחני כי היה בקשר עם א' הרביים,(צריך לחפש) כמו צאצאיו, ראה בערך על צ'רקס. ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 15:56 - היום, ב' בחשוון תשפ"א מגיע משיח.
- גם אני מתנצל על האיחור. על כך קשה לי בשנים: א. מהם השינויים וכמה משמעות יש להם, ב. האם בלי הוספת תוכן חב"די זכאי לערך (אני לא מכיר מספיק את הדמות). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:48, ב' בחשוון ה'תשפ"א
חשיבות
לפי המדיניות אין סיב לחיוב (כמובן כמו שהוא כרגע), אבל גם לא לשליה. דעתי: כצאצא מפורסם מגיע לו ערך. ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 00:21 - היום, כ"ח בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
- אם הוא היה בן מקסימום נכד אז כן, לא כול צאצא של רבותינו נשיאנו זכאי לערך... --שמואל חיים ♦ שיחה 06:17, 14 בדצמבר 2020 (UTC)
- אתה לא מדייק, אין כמעט נכד דשלא זכאי לערך, צאצאים נוספים - במידה והיה להם קשר עם חב"ד, מה שאני אומר זה שבגלל שהוא מפורסם מגיע לו ערך כאן ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 06:48 - היום, כ"ח בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
- אדם בגלל שהוא מפורסם זה לא הפך אותו זכאי לערך...--שמואל חיים ♦ שיחה 06:59, 14 בדצמבר 2020 (UTC)
- אדם לא, צאצא כן ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 07:03 - היום, כ"ח בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
- אילו זה היה ערך חדש, מילא, אבל למה להעתיק ערכים בספק? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 05:30 • ב' בטבת ה'תשפ"א
- ? ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 10:00 - היום, ב' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- באמת שלא זכיתי להבין אתכם: לאדמו"רים מכל הקטגוריה הזאת וכל הקטגוריות משנה שלה מגיע ערך, ולבן-דוד של הרבנית שטערנא שרה, נינו של אדמו"ר האמצעי, שאדמו"ר הריי"צ מכנהו "כ"ק האדמו"ר הרה"ק הר"ר" - לא מגיע ערך??? כדאי שמישהו יוסיף עוד קצת על קשריו עם משפחת רבו"נ, אבל למחוק את הערך? ודאי שלא!!! ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 10:30, ג' בטבת, ה'תשפ"א
- כצאצא מפורסם לבד ודאי אין חשיבות, אתם לא רוצים לדעת מי עוד מצאצאי אדה"ז מפורסמים (יש לזה קטגוריה בקליפה). עכשיו מגיע חב"דניק וטוען שיש מה להרחיב על קשריו עם רבו"נ. אדרבה, שירחיב ואז ניווכח בחשיבות. כל עוד לא יעשה זאת, והקשר החב"די ישאר מה שאדמו"ר הריי"צ מכנהו, יימחק הערך לפי הכללים. כמובן ישאר הערך במכלול ומי שירצה להעתיק משם יוכל תמיד לכתוב את הערך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:30, ה' בטבת ה'תשפ"א
- באמת שלא זכיתי להבין אתכם: לאדמו"רים מכל הקטגוריה הזאת וכל הקטגוריות משנה שלה מגיע ערך, ולבן-דוד של הרבנית שטערנא שרה, נינו של אדמו"ר האמצעי, שאדמו"ר הריי"צ מכנהו "כ"ק האדמו"ר הרה"ק הר"ר" - לא מגיע ערך??? כדאי שמישהו יוסיף עוד קצת על קשריו עם משפחת רבו"נ, אבל למחוק את הערך? ודאי שלא!!! ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 10:30, ג' בטבת, ה'תשפ"א
- ? ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 10:00 - היום, ב' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- אילו זה היה ערך חדש, מילא, אבל למה להעתיק ערכים בספק? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 05:30 • ב' בטבת ה'תשפ"א
- אדם לא, צאצא כן ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 07:03 - היום, כ"ח בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
- אדם בגלל שהוא מפורסם זה לא הפך אותו זכאי לערך...--שמואל חיים ♦ שיחה 06:59, 14 בדצמבר 2020 (UTC)
- אתה לא מדייק, אין כמעט נכד דשלא זכאי לערך, צאצאים נוספים - במידה והיה להם קשר עם חב"ד, מה שאני אומר זה שבגלל שהוא מפורסם מגיע לו ערך כאן ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 06:48 - היום, כ"ח בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
לא מבין על מה שאלה, כבר הוכרע ממזמן:" אם האישיות קשורה ישירות (לא בני דודים שניים וכדו') למשפחת רבותינו נשיאינו היא זכאית לערך" --שמואל חיים ♦ שיחה 13:53, 20 בדצמבר 2020 (UTC)
- לא בני דודים שניים, נין של האמצעי ובן דוד ראשון של אשת הרש"ב ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 13:57 - היום, ה' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- מה ההבדל? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:17, ה' בטבת ה'תשפ"א
- קשורה ישירות ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 14:59 - היום, ה' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- לא הבנתי מדוע נין, ובן דוד אישה, קשור יותר מבן דוד שני. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:16, ה' בטבת ה'תשפ"א
- בואו ונגיד ואברהם דוד שלונסקי (בן דוד שלישי של הרבי) היה דמות אפרורית ולא מוכרת, אכן לא הייתה שום סיבה לכתוב עליו ערך, למרות הוא היה בקשר עם רבוה"נ, כי הוא בדיוק כמו אסא פז ויצחק אברהם רוטנברג ששתיהם יהודים חביבים שעמדו בקשר עם הרבי. אך מ"מ שניאורסון שלא עמד בקשר עם הרבי, זכאי מהיותו בן דוד ראשון. קשר ישיר. מקווה שהובנתי ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 15:24 - היום, ה' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- לא הבנתי מדוע נין, ובן דוד אישה, קשור יותר מבן דוד שני. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:16, ה' בטבת ה'תשפ"א
- קשורה ישירות ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 14:59 - היום, ה' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- מה ההבדל? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:17, ה' בטבת ה'תשפ"א
לגבי העצים בערך
שאלה: האם יש טעם בעץ משפחת אדמו"רי חב"ד ובעץ בית חב"ד הרי הוא לא מופיע באף אחד מהם? --דוד קורצוג - שיחה, 16:10, ב' בטבת, ה'תשפ"א 16:10, 17 בדצמבר 2020 (UTC)
- העצים נועדו בשביל צאצאי בית רבי, אבל יש טעם של בדבריך --שמואל חיים ♦ שיחה 17:22, 17 בדצמבר 2020 (UTC)
- זה הנוהג בערכי ביתרבי, הוא לא היחיד שזה כך ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 23:09 - היום, ב' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- זה אמור ליהות ככה הנוהג בקרובים הקרובים לבית רבי שאכן מופיעים בעץ, אבל מה הרעיון בלשים את זה לכל קרוב רחוק? נוהג באתרים זה לא תורה מסיני מותר לשנות אם צריך--דוד קורצוג - שיחה, 23:12, ב' בטבת, ה'תשפ"א 23:12, 17 בדצמבר 2020 (UTC)
- זה הנוהג בערכי ביתרבי, הוא לא היחיד שזה כך ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 23:09 - היום, ב' בטבת תשפ"א מגיע משיח.