תהלים ו' – הבדלי גרסאות

מ החלפת טקסט – "תהילים" ב־"תהלים"
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:
|ניקוד=כן
|ניקוד=כן
|כותרת=לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת, עַל-הַשְּׁמִינִית; מִזְמוֹר לְדָוִד.
|כותרת=לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת, עַל-הַשְּׁמִינִית; מִזְמוֹר לְדָוִד.
|תוכן=א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת, עַל-הַשְּׁמִינִית; מִזְמוֹר לְדָוִד.{{ש}}
|תוכן='''א:''' לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת, עַל-הַשְּׁמִינִית; מִזְמוֹר לְדָוִד.{{ש}}
ב ה', אַל-בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי; וְאַל-בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי.
'''ב:''' ה', אַל-בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי; וְאַל-בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי.{{ש}}
ג חָנֵּנִי ה', כִּי אֻמְלַל-אָנִי: רְפָאֵנִי ה'--כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי.{{ש}}
'''ג:''' חָנֵּנִי ה', כִּי אֻמְלַל-אָנִי: רְפָאֵנִי ה'--כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי.{{ש}}
ד וְנַפְשִׁי, נִבְהֲלָה מְאֹד; ואת (וְאַתָּה) ה', עַד-מָתָי.{{ש}}
'''ד:''' וְנַפְשִׁי, נִבְהֲלָה מְאֹד; ואת (וְאַתָּה) ה', עַד-מָתָי.{{ש}}
ה שׁוּבָה ה', חַלְּצָה נַפְשִׁי; הוֹשִׁיעֵנִי, לְמַעַן חַסְדֶּךָ.{{ש}}
'''ה:''' שׁוּבָה ה', חַלְּצָה נַפְשִׁי; הוֹשִׁיעֵנִי, לְמַעַן חַסְדֶּךָ.{{ש}}
ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ; בִּשְׁאוֹל, מִי יוֹדֶה-לָּךְ.{{ש}}
'''ו:''' כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ; בִּשְׁאוֹל, מִי יוֹדֶה-לָּךְ.{{ש}}
ז יָגַעְתִּי, בְּאַנְחָתִי--אַשְׂחֶה בְכָל-לַיְלָה, מִטָּתִי; בְּדִמְעָתִי, עַרְשִׂי אַמְסֶה.{{ש}}
'''ז:''' יָגַעְתִּי, בְּאַנְחָתִי--אַשְׂחֶה בְכָל-לַיְלָה, מִטָּתִי; בְּדִמְעָתִי, עַרְשִׂי אַמְסֶה.{{ש}}
ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי; עָתְקָה, בְּכָל-צוֹרְרָי.{{ש}}
'''ח:''' עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי; עָתְקָה, בְּכָל-צוֹרְרָי.{{ש}}
ט סוּרוּ מִמֶּנִּי, כָּל-פֹּעֲלֵי אָוֶן: כִּי-שָׁמַע ה', קוֹל בִּכְיִי.{{ש}}
'''ט:''' סוּרוּ מִמֶּנִּי, כָּל-פֹּעֲלֵי אָוֶן: כִּי-שָׁמַע ה', קוֹל בִּכְיִי.{{ש}}
י שָׁמַע ה', תְּחִנָּתִי; ה', תְּפִלָּתִי יִקָּח.{{ש}}
'''י:''' שָׁמַע ה', תְּחִנָּתִי; ה', תְּפִלָּתִי יִקָּח.{{ש}}
יא יֵבֹשׁוּ, וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד--כָּל-אֹיְבָי; יָשֻׁבוּ, יֵבֹשׁוּ רָגַע.}}
'''יא:''' יֵבֹשׁוּ, וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד--כָּל-אֹיְבָי; יָשֻׁבוּ, יֵבֹשׁוּ רָגַע.}}
'''תהלים ו'''' הוא המזמור השישי בספר [[תהלים]]. מזמור זה מבטא את תפילתו של היחיד.
'''תהלים ו'''' הוא המזמור השישי בספר [[תהלים]]. מזמור זה מבטא את תפילתו של היחיד.