שיחה:רבי דובער שניאורי (אדמו"ר האמצעי): הבדלים בין גרסאות בדף
(←בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב": פסקה חדשה) |
(←בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב": פסקה חדשה) |
||
שורה 27: | שורה 27: | ||
ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "[[י' כסלו תקפ"ז]]', ושם יקראו בדיוק (כעת הכנסתי שם את כל הפרטים) על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך. | ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "[[י' כסלו תקפ"ז]]', ושם יקראו בדיוק (כעת הכנסתי שם את כל הפרטים) על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך. | ||
== בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב" == | |||
לפענ"ד תחת הכותרת של המאסר והגאולה צריך להיות כתוב בקיצור משהו כזה: | |||
בשנים האחרונות לנשיאותו כתבו עליו מלשינות והובילוהו למעצר, בחודש כסלו השתחרר ממאסרו, התאריך י' כסלו הוא "חג הגאולה" שלו אשר נחוג עד היום (אי אמירת תחנון, פארברעיינגנ'ס וכו'). | |||
ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "[[י' כסלו תקפ"ז]]', ושם יקראו בדיוק (כעת הכנסתי שם את כל הפרטים) על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך (כעת נושא זה מהווה את רוב הערך!). | |||
כעת ראיתי, שכך הוא גם באדמו"ר הזקן אודות ספר התניא וסיפור המאסר והגאולה. |
גרסה מ־04:33, 26 בנובמבר 2009
בכותרת משנית בדבר שחרורו, הוספתי את כל גלגול הדברים שהביא למאסר והשחרור. לקחתי זאת מחוברת שי"ל ע"י בער'ל לוין (שיצאה בעקבות גילוי תיק החקירה ובו כל המסמכים בנוגע למאסר וכו'), כפי שרואים בטקסט שתחת הכותרת "תוכן ההלשנה וכו'" יש כל כמה משפטים הפני' למסמך מסוים, מסמכים אלו קיימים ואפשר להעלותם, בצורה שיהוו שההפניה תהוה קישור אליהם, אבל בפשטות אין מקום שיהיו כערך בפני עצמם. ע"כ נשאלת השאלה אם יש ענין לעשות קישורים אלו?
חוץ מזה שכמובן יש להוסיף מתישהו את כל תיאור המאסר והגאולה כפי שמופיע בשיחות אדמו"ר הריי"צ (הובאו בספר התולדות), וכל המקדים הרי"ז משובח. ---בני
08:39, 5 אוגוסט 2007 209.2.60.98 נערך ע"י מענדי פ. - אבקש מהאחראים לרשום זאת על שמי.
בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב"
לפענ"ד תחת הכותרת של המאסר והגאולה צריך להיות כתוב בקיצור משהו כזה:
בשנים האחרונות לנשיאותו כתבו עליו מלשינות והובילוהו למעצר, בחודש כסלו השתחרר ממאסרו, התאריך י' כסלו הוא "חג הגאולה" שלו אשר נחוג עד היום (אי אמירת תחנון, פארברעיינגנ'ס וכו').
ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "י' כסלו תקפ"ז', ושם יקראו בדיוק על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך.
בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב"
לפענ"ד תחת הכותרת של המאסר והגאולה צריך להיות כתוב בקיצור משהו כזה:
בשנים האחרונות לנשיאותו כתבו עליו מלשינות והובילוהו למעצר, בחודש כסלו השתחרר ממאסרו, התאריך י' כסלו הוא "חג הגאולה" שלו אשר נחוג עד היום (אי אמירת תחנון, פארברעיינגנ'ס וכו').
ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "י' כסלו תקפ"ז', ושם יקראו בדיוק (כעת הכנסתי שם את כל הפרטים) על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך.
בסיפור המאסר והגאולה להפנות ל"ערך מורחב"
לפענ"ד תחת הכותרת של המאסר והגאולה צריך להיות כתוב בקיצור משהו כזה:
בשנים האחרונות לנשיאותו כתבו עליו מלשינות והובילוהו למעצר, בחודש כסלו השתחרר ממאסרו, התאריך י' כסלו הוא "חג הגאולה" שלו אשר נחוג עד היום (אי אמירת תחנון, פארברעיינגנ'ס וכו').
ושם להפנות לערך מורחב (אשר כרגע שמו "י' כסלו תקפ"ז', ושם יקראו בדיוק (כעת הכנסתי שם את כל הפרטים) על החילוק בין התאריכים מה שהי' ידוע מה התגלה, ומה בדיוק הייתה מהות ההלשנה וסיפור הגאולה וכו', לכאו' במצב העכשווי זה סתם 'מסרבל' את הערך (כעת נושא זה מהווה את רוב הערך!).
כעת ראיתי, שכך הוא גם באדמו"ר הזקן אודות ספר התניא וסיפור המאסר והגאולה.