שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 192: שורה 192:
==חמדת ימים==
==חמדת ימים==
לא רציתי להיכנס למלחמת עריכה, אך התנהגותך היא בלתי הוגנת בעליל. אמנם כתבת שישנם שני צדדים אך אז עשית זאת באופן שיהיה ברור לכל קורא מי (לדעתך) צודק. כאשר הינך כותב "היו כאלה שטענו שהוא ספר שבתאי, טענות אלה הופרכו" זוהי גניבת דעת, שכן גם טענותיו שי בעל אוצר חמדת ימים הופרכו. כתיבה אובייקטיבית פירושה 'ישנם הטוענים כך וישנם הטוענים כך'. כמו כן כאשר אתה כותב שגדולי עולם קיבלו את הספר משמע שאלה שלא קיבלוהו היו ריקים ופוחזים או שהיו יחידים וכיום כל הגדולים מודים בקדושתו, ולא היא ישנו אחד אשר אף שאין מתחשבים כל כך בדעתו באתר זה מכל מקום נמנה הוא על גדולי עולם לכל הדעות (כוונתי לרבי מליובאוויטש) והוא כותב במכתב אשר אין ללמוד בספר זה, עד כאן עובדות, מכאן ואילך פרשנות. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:30, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
לא רציתי להיכנס למלחמת עריכה, אך התנהגותך היא בלתי הוגנת בעליל. אמנם כתבת שישנם שני צדדים אך אז עשית זאת באופן שיהיה ברור לכל קורא מי (לדעתך) צודק. כאשר הינך כותב "היו כאלה שטענו שהוא ספר שבתאי, טענות אלה הופרכו" זוהי גניבת דעת, שכן גם טענותיו שי בעל אוצר חמדת ימים הופרכו. כתיבה אובייקטיבית פירושה 'ישנם הטוענים כך וישנם הטוענים כך'. כמו כן כאשר אתה כותב שגדולי עולם קיבלו את הספר משמע שאלה שלא קיבלוהו היו ריקים ופוחזים או שהיו יחידים וכיום כל הגדולים מודים בקדושתו, ולא היא ישנו אחד אשר אף שאין מתחשבים כל כך בדעתו באתר זה מכל מקום נמנה הוא על גדולי עולם לכל הדעות (כוונתי לרבי מליובאוויטש) והוא כותב במכתב אשר אין ללמוד בספר זה, עד כאן עובדות, מכאן ואילך פרשנות. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:30, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
1. כוונתי היתה לכתוב שעל כל הטענות יש תשובות, אדרבה אם יש לך לשון טובה יותר אתה מוזמן להשתמש בה. 2. כתבתי "גדולי עולם" מכיון שלא הספקתי לכתוב את שמותיהם של המגינים בעד הספר (הסתמכתי על הקורא שיראה בספר שבקישורים חיצוניים אם חשוב לו), בניגוד לפסקה הראשונה שדווקא בה הבאתי את שמותיהם של אותם גדולי עולם דהיינו היעב"ץ כו' וממילא לא הוצרכתי לכתוב תוארים אלו.  3. המכתב - שככל הנראה אליו כוונתך, משתמש בלשון עדינה בהרבה מזו שאתה מצטט שוב ושוב (ראה בקישורים שבהערות בסוף הערך). בכל אופן אין לי כל טענות על כך שכבר מתחילה הינך מייחס לי כוונות רעות ומגמתיות, מכיון שסוף כל סוף זהו שורש נשמתך - ביקורת, טענות והערות תוקפניות. מכיון שאתה משתמש בקו השמאל כדי לכתוב את דבריך, אני משתדל לעורר את קו השמאל שבנפשי ולהתייחס אליך בהתאם {{קריצה}} --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:36, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
39,916

עריכות